به گزارش جام جم البرز، آيت الله حسينى همدانى، امام جمعه كرج و نماينده ولى فقيه در استان با اشاره به حديث امام سجاد (ع) در مورد مشورت و اهل مشورت گفت: حق كسى كه مشورت مى كند اين است كه راهنمايى اش كنيد و توصيه هايى برايش داشته باشيد و كمكش كنيد.
کد خبر: ۱۳۱۸۱۳۶
به گزارش جام جم انلاین البرز، آيت الله حسينى همدانى، امام جمعه كرج و نماينده ولى فقيه در استان با اشاره به حديث امام سجاد (ع) در مورد مشورت و اهل مشورت گفت: حق كسى كه مشورت مى كند اين است كه راهنمايى اش كنيد و توصيه هايى برايش داشته باشيد و كمكش كنيد.
 
امام جمعه كرج با اشاره به اين كه كشور در آستانه رخ داد مهم انتخابات ٢٨خرداد و انتخاب بالاترين مقام كشور قرار دارد، گفت: همه افراد در هر جايگاهى كه دارند نقش مهمى در انتخابات خواهند داشت و بايد همگى تلاش كنيم تا دولت در تراز انقلاب اسلامى شكل بگيرد.
 
وی گفت : لازمه تشكيل دولت در تراز انقلاب اسلامى اين است كه دولت مومن و حزب الهى كه از شاخص هاى انقلاب است تشكيل شود.
 
آيت الله حسينى همدانى گفت: بايد به دنبال شخصى بود كه با مديريت توانا، پركار ، بابرنامه و انقلابى اقدام لازم رابراى به كار گيرى همه قابليت ها داشته باشد.
 
امام جمعه كرج با اشاره به اين كه شاخص هاى دولت در تراز دهه پنجم انقلاب را بايد تبيين كرد افزود: بر اساس تبيين ها بايد انتخاب داشت و انتخابات فرصتى است براى گزينش بهترين ها چون فقط رئيس جمهور انتخاب نمى شود بلكه وزراى دولت استانداران و دستگاه هاى اجرايى هم انتخاب مى شوند.
 
آيت الله حسينى همدانى گفت:قانون اساسى ميثاق ملى ما است و كسى در ساليان به اين ميثاق ملى توهين ، تضعيف و قانون را به مسخره گرفته قطعاً صلاحيت ندارد تا سكان دارى اجرايى همين قانون را داشته باشد.
وی  افزود: براى رفع  مشكلات كشور و پاسخ به كسانى كه مى گويند راى ندهيم ، با مشاركت حداكثرى انتخاباتى را رقم خواهيم زد كه وحدت آفرين و دشمن سوز باشد.
 
امام جمعه كرج با اشاره به نامگذارى روز مجلس و قانون و سخنان رهبر انقلاب اسلامى در روز گذشته گفت: تعاريف و تقدير مقام معظم رهبرى از يك سال عملكرد مجلس شوراى اسلامى قابل توجه است و براى مجلسيان فرصت محترمى است كه به موارد تاكيد شده اهتمام ويژه اى داشته باشند و از قبل محكم تر قدم بردارند.
آيت الله حسينى همدانى افزود: نيروهاى ارزشى استان باهم يكپارچه شوند و براى انتخاب افراد در يک پارلمان شهرى قوى باوجود عناصر كار آمد، مومن، متعهد و جوان كار را پيش ببرند.
 
وی با اشاره به پيگيرى هاى انجام گرفته و مساعدت دستگاه قضايى استان راجب به بيمارستان امام خمينى(ره ) كرج افزود: با برگشت بيمارستان به جايگاه قبلى با مديريت جديد از سازمان هميارى ها و بنياد شهيد كه به دست خواهند گرفت به يك مجموعه منظم و چرخه درمانى استان برگردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها