نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

ایرانیان خارج از کشور تکه ای از جان ایران هستند

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایرانیان خارج از کشور تکه‌ای از جان ایران هستند که باید از ظرفیت‌های آن‌ها برای پیشبرد و رشد کشور استفاده کرد.
کد خبر: ۱۳۱۸۱۲۱

به گزارش جام جم آنلاین، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی پس از گفتگوی ضبطی با ایرانیان خارج از کشور در استودیوی جام جم، در جمع خبرنگاران افزود: در گفتگوی امروز با هموطنان در خارج از کشور به لزوم توجه به آن‌ها و فرزندانشان که در غربت زندگی می‌کنند و همچنین استفاده از ظرفیت شان برای سرمایه گذاری در کشور مباحث مختلفی مطرح شد.

وی همچنین با اشاره به یکی از شعار‌ها و برنامه‌های انتخاباتی اش درباره اختصاص اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی برای جوانان گفت: برخی پس از اعلام این موضوع سخنانی مطرح کردند که اگر در زمان خودش درباره نحوه تأمین اعتبار آن توضیح دهم حتماً آن‌ها خجالت زده خواهند شد.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: این طرح اعتباری مربوط به ازدواج و اشتغال جوانان است و به عنوان بزرگترین طرح عدالت اجتماعی محسوب می‌شود که در آینده بیشتر در این باره خواهیم گفت.

قاضی زاده هاشمی درباره این پرسش که تفاوت کابینه شما با کابینه دولت‌های فعلی و گذشته چه خواهد بود؟ گفت: دولت من دولت کار و ۲۴ ساعته خواهد بود چرا که ما باید برای رفع مشکلات کشور از همه زمان‌ها و فرصت‌ها استفاده ببریم و امید را در دل جوان‌ها زنده نگه داریم.

وی تاکید کرد: مهمترین رکن کابینه من استفاده از ظرفیت جوانان است که در طول یکی دو دهه گذشته، تجارب سیاسی کسب کرده و آبدیده شده اند بنابراین جوانان بهترین ظرفیت برای رشد کشور و رفع مشکلات هستند.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همچنین درباره انتصاب یک خانم به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی اش افزود: خانم شیخی متخصص و نخبه پزشکی هستند. از طرفی دیگر فرزند شهید و از سویی دیگر مادر سه فرزند که فعالیت اجتماعی می‌کنند. ما معتقدیم از ظرفیت زنان جامعه باید استفاده کرد تا آن‌ها به جایگاه واقعی خود دست پیدا کنند و توانمندی جامعه بانوان در عرصه‌های گوناگون اثبات شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها