نتیجه تست کرونای تمام اعضای تیم ایران در ریمینی منفی شده است اما با توجه به اینکه نتیجه آزمایش مرتضی شریفی منفی ولی مشکوک به کرونا بوده، از این بازیکن دوباره تست گرفته شد.
کد خبر: ۱۳۱۷۴۱۱

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در حالی در شهر ریمینی ایتالیا برگزار خواهد شد که این رقابت‌ها در سال ۲۰۲۰ به دلیل شیوع کرونا لغو شده بود. قرار است مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها در گروه مردان از هفتم خرداد آغاز شود و تا دوم تیر به مدت ۲۷ روز ادامه داشته باشد.

امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران درباره آخرین وضعیت تیم ملی والیبال ایران گفت: نتیجه تست کرونای تمام اعضای تیم ایران در ریمینی منفی شده است اما با توجه به اینکه نتیجه آزمایش مرتضی شریفی منفی ولی مشکوک به کرونا بوده، از این بازیکن دوباره تست گرفته شد.

کمیته برگزاری لیگ ملت‌ها در متمم برنامه امروز تیم ایران عکاسی اختصاصی از اعضای تیم ملی را لحاظ کرده که پیش از تمرین عصر امروز در آتلیه اختصاصی مسابقات انجام خواهد شد.

 کاروان ۲۵ نفره تیم ملی والیبال مردان ایران ساعت ۲۳.۳۰ دوشنبه به هتل محل اقامت خود در شهر ریمینی (محل برگزاری لیگ ملت‌ها) رسید. 

در برنامه‌ اختصاصی روز اول (سه‌شنبه) که از سوی کمیته برگزاری به سرپرست تیم ملی تحویل داده شده، دقایقی پیاده‌روی انحصاری در ساحل امن ریمینی برای تیم ایران در نظر گرفته شده است.

بر اساس این برنامه تیم ایران از ساعت ۱۸.۳۰ (به وقت محلی) به مدت سه ساعت نخستین تمرین خود را انجام خواهد داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها