معاون اول قوه قضائیه گفت: این قوه با افرادی که با انحای مختلف قصد تخلف در امر انتخابات را داشته باشند به طور جدی برخورد خواهد کرد.
کد خبر: ۱۳۱۶۵۱۹
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: قوه قضائیه در برخورد با تخلفات انتخاباتی با متخلفان برخوردی جدی و قانونی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه کار قضا امر خطیری است و مجری عدالت باید صبور و عادل باشد اضافه کرد: اگر در مسیر رضایت حق، قدم برداریم ما پیروز هستیم از اینرو در این مسیر باید بیش از سایر مسائل دقت کنیم .
معاون اول قوه قضائیه موفقیر در امور را در سایه اتحاد و همبستگی دانست و افزود: در برهه کنونی نیز که در آستانه انتخابات هستیم باید در کنار هم باشیم و با استفاده درست از ظرفیت‌ها نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنیم.

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای افزود: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نباید کاری کنند که در جامعه تهییج ایجاد شود بلکه باید اخلاق اسلامی را بخوبی در جریان تبلیغات خود رعایت کرده و به این امر توجه داشته باشند که نقد کردن غیر از هتاکی و تهمت است.

وی اضافه کرد: آنچه مهم بوده کارآمدی است و مردم دنبال فردی هستند که راهکار حل مشکلات کشور را دانسته و آرامش و امنیت را برای آنها به ارمغان آورد.

معاون اول قوه قضائیه برای شرکت در مراسم تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده است. 
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها