نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد وزارت راه و شهرسازی در الیگودرز، گفت: مدیرکل راهداری استان لرستان بجای حاشیه‌سازی علیه من،مشکلات مواصلاتی مردم را در این شهرستان حل کند.
کد خبر: ۱۳۱۶۴۳۹
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: محمد خدابخشی افزود:علیرغم خدمات خوبی که در مناطق مختلف کشور در حوزه زیرساخت‌ها مانند حمل و نقل انجام شده اما متاسفانه شهرستان الیگودرز براساس شاخص‌ها خیلی مورد توجه نبوده و مردم آن از حمل و نقل جاده‌ای مناسب بهره‌مند نشده‌اند.
 
وی ادامه داد: با نگاهی به شاخص‌های مربوط به حمل و نقل جاده‌ای چاپ شده توسط وزارت راه و شهرسازی می‌توان شاهد فاصله بسیار زیاد میانگین کشوری با شهرستان الیگودرز بود، یکی از این شاخص‌ها درصد راه های روستایی آسفالته است و در همین راستا درصد راه روستایی آسفالته شهرستان الیگودرز ۶۲ درصد است و این حوزه را می‌توان جزو بدترین مناطق کشور برشمرد.
 
خدابخشی اظهار کرد: مشکلات بسیاری در الیگودرز وجود دارد و راه‌های مواصلاتی ۴۲۰ روستا و نقطه جمعیتی این شهرستان با کوچکترین بارش برف و باران مسدود می‌شود.

وی اظهار کرد: جاده‌های مواصلاتی برخی روستاها ۶ ماه از سال مسدود هستند و به دیگر مناطق دسترسی ندارند. همچنین روستاهایی با داشتن کد روستایی از وزارت کشور و جمعیتی بالا در این شهرستان هنوز متاسفانه هیچ جاده‌ای ندارند.
 
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بارها و بارها حل این مشکلات را از طریق وزارت راه و شهرسازی پیگیری کرده و مسایل را به آنها انتقال داده‌ام. همچنین برای پیگیری معضلات جاده‌ای از ابزارهای در اختیار نمایندگان مانند سوال یا تذکر استفاده کرده و مشکلات حوزه انتخابیه خود را در مجلس شورای اسلامی مطرح کرده‌ام.
 
وی ادامه داد: سوالاتی را در تاریخ‌ ۱۴ دی ماه، ۷ اسفند ماه، ۹ اسفند ماه، ۱۲ اسفند ماه و ... سال ۹۹ و حتی طی سال جاری در روزهای ۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه درباره مشکلات حمل و نقل جاده‌ای شهرستان الیگودرز و عدم توجه وزارت راه و شهرسازی در مجلس اعلام کرده و حل مشکلات را در سطح وزیر، معاون وزیر، مدیر کل و حتی پیمانکار پیگیری کرده‌ام ولی هنوز اقدام موثری از سوی این وزارتخانه انجام نشده است.
 
خدابخشی بیان کرد: فصل کاری در شهرستان الیگودرز با توجه به سردسیر بودن این منطقه تنها حدود شش ماه است یعنی از فروردین ماه تا اواخر شهریور ماه و بعد از آن به دلیل سرما امکان انجام کارهای عمرانی وجود ندارد. وزارت راه اگر اکنون هم اقدام به کارهای عمرانی در این شهرستان کند باز هم نیمی از فصل کاری گذشته بنابراین باید هر چه سریعتر مشکلات حوزه حمل و نقل جاده‌ای این منطقه حل شود.
 
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اظهارات خلاف واقع مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان لرستان در گفت‌وگو با یک خبرنگار نما که در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: به دلیل پیگیری‌های جدی مشکلات مردم حوزه انتخابیه خود، اخیرا هجمه‌ای گسترده در فضای مجازی از سوی افراد معلوم الحال علیه من به جریان افتاده که جای تاسف  دارد و مدیران ضعیف و ناتوان زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بجای حل مشکلات و پاسخگویی به مردم شروع به حاشیه‌سازی کرده‌اند.
 
خدابخشی اظهار کرد: مدیر کل راه و شهرسازی استان لرستان به دلیل اینکه من پیگیر حل مشکل یکی از محدوده های حادثه خیز و پرترافیک بوده و درخواست اولویت بندی و برنامه‌ریزی مشخص برای آسفالت راه روستایی داشتم و خواستم تا تجهیزات راهداری به این نقاط اعزام شود، شروع به حاشیه‌سازی کردند و طی سخنانی خلاف واقع اعلام کردند که به دلیل اینکه اینجانب مورد تشکر و قدردانی قرار نگرفته ام، چنین درخواست‌هایی داشته‌ام در صورتی که چنین ادعایی کذب محض است.
 
وی بیان کرد: یک مدیر نباید تصورات ذهنی خود را به اذهان عمومی القا کند و بجای فرافکنی در انجام وظایف محوله و تخریب نماینده و تضعیف مجلس، بهتر است تعامل سازنده و اثربخش داشته باشد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها