مدیر آبفای شهرستان کرج اعلام کرد

۵۱ حلقه چاه آب شهرستان کرج از مدار خارج شد

lمدیر امور منابع آب فیروزکوه از انسداد دو حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از برداشت سالانه 81 هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۶۲۴۶
به گزارش جام جم آنلاین تهران، وحید مرادی نسب مدیر منابع آب فیروزکوه با اعلام این خبر افزود: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستورقضایی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه، طی یک روز کاری تعداد دو حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در اراضی روستای طارس در مجموع به عمق ۴۰ متر و دبی پنج لیتر برثانیه پر و مسدود گردید.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب های زیرزمینی و صیانت از منابع آبی دشت مسدود شده است، تصریح کرد: با انجام این عملیات از خروج ۸۱ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی دشت فیروزکوه جلوگیری شده است.

مرادی نسب با اشاره به اینکه در ماه جاری تعداد ۶ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و ۲۴ اخطاریه در بخش آب های سطحی صادر شده است، اظهار کرد: ۵۵ حلقه چاه مجاز نیز مورد کنترل و بازدید دوره ای قرار گرفته است.

 مدیر امور منابع آب فیروزکوه در پایان ضمن تایید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب های سطحی و زیرزمینی، گفت: امور منابع آب فیروزکوه بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها