ارزان ترین بلیط های داخلی و خارجی بهترین پروازها را به آسانی جست و جو و انتخاب کنید با امنیت کامل و خیالی آسوده پرداخت کنید
کد خبر: ۱۳۱۶۰۸۳
شرکت خدمات مسافرتی و جهانگردی آسمان پر ستاره پرشیا از سال 1386 شروع به کار و همواره با فعالیت های توریستی و جهانگردی مشغول به فعالیت بوده است.

آسمان پر ستاره پرشیا ابتدا فعالیت خود را به منظور خدمات رسانی به مسافرین در زمینه بلیط های داخلی کیش و مشهد و پروازها چارتر داخلی معطوف داشت و با برگزاری تورهای محدود آسیایی که توسط شرکتهای دیگر طراحی می گردید فعالیت می نمود و با گذشت زمانی اندک، هم اکنون با تلاش بی وقفه و بهره گیری از پرسنل متعهد و کارآمد ، بررسی و شناسایی هوشمندانه بازار گردشگری ، استفاده از فرصت های پیش آمده و در نهایت با مدیران شرکت توانسته است خود را بعنوان یکی از پرفروش ترین تورهای خارجی در صنعت گردشگری و توریسم معرفی کند و در حال حاضر خدماتی از قبیل تورهای آسیایی و اروپائی،آفریقائی،آمریکای جنوبی، فروش بلیط ایرلاین های داخلی و خارجی ، رزرواسیون آنلاین هتل در سراسر کشور و در تمام دنیا به مسافرین و سایر شرکتهای همکار، را ارائه می دهد.

شعار”سفر خواب ندارد” درباره ما و اهداف و راهکارهای پیش روی این شرکت تعیین شده و نگاه این مجموعه به این شعار به معنای اینکه هر مسافر باید به گونه ای باشد که هر لحظه از سفر باید برای مسافر گونه رویائی و آرامش بخش و دیدنی باشد که مسافر حتی برای یک لحظه هم چشم بر هم نگذارد.

اکرام و احترام به ارباب رجوع و مسافران و برآورده سازی نیازها و خواسته های آنها در قالب الزامات قراردادی ملی و بین المللی در قالب استاندارد سازمان های میراث فرهنگی و گردشگری و هم چنین سازمان هواپیمائی کشوری، از مهم ترین اهداف این مجموعه میباشد.

هم چنین افزایش و حفظ دائمی کیفیت خدمات با بکارگیری از نظرات ارزنده مسافران در بالابردن کیفیت خدمات ، با برقراری پل های ارتباطی مناسب و نوین جهت سهولت دریافت و پاسخگویی سریع نظرات سازنده مشتریان سرلوحه امور این شرکت می باشد.

برای شما که به سفرهای کاری یا تفریحی می ‌روید، داشتن اپلیکیشن آسمان پرستاره پرشیا روی تلفن همراه، مطمئن‌ترین و ساده‌ترین راه حل سفر است. اپلیکیشن آسمان جامع و قابل اعتماد برای خرید آنلاین بلیط هواپیما، که شما را به کامل‌ترین سامانه‌ی خرید آنلاین بلیط سفرمتصل می‌کند.

هر ساعت از شبانه‌روز، هر روز هفته و در هر نقطه از جهان، با ورود به آسمان پرستاره پرشیا می‌توانید در کمتر از 2 دقیقه، بلیط مقصد مورد نظر خود جستجو، خریداری و دریافت کنید. با نصب و استفاده از اپ آسمان می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، تمامی پروازهای مسیر مورد نظر خود را جست‌ وجو کنید. 

با سرعت و سادگی، بهترین پرواز را برای سفر خود انتخاب کنید با اتصال به درگاه امن بانکی، هزینه‌ی بلیط را با خیال راحت بپردازید بلیط خود را به صورت ایمیل و پیامک دریافت نمایید سابقه‌ی سفرهای خود را برای همیشه در دسترس داشته باشید.
اپلیکیشن آسمان پرستاره پرشیا امتحان کرده اید؟

مهم‌ترین ویژگی‌های درباه ما اپلیکیشن آسمان انتخاب بلیط، از بین صددرصد پروازهای تمام ایرلاین‌ها امکان خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی امکان مرتب‌ سازی بر اساس قیمت و تاریخ پرواز امکان فیلتر نتایج جست‌وجو بر اساس بلیط‌های موجود امکان فیلتر نتایج جست‌وجو بر اساس ساعت پرواز (صبح، ظهر، شب) امکان فیلتر نتایج جست‌وجو بر اساس نوع بلیط (چارتر، سیستمی) امکان فیلتر نتایج جست ‌وجو بر اساس کلاس پرواز (اکونومی، بیزنس، فرست کلاس) امکان فیلتر نتایج جست‌وجو بر اساس ایرلاین امکان محاسبه سن مسافر با توجه به تاریخ تولد، نمایش لیست بلیط های خریداری شده پیشین، نمایش لیست مسافرین پیشین، امکان نمایش گزارش تراکنش های حساب، امکان ارسال اطلاعات بلیط به ایمیل و تلفن شخص دیگر و بهره‌مندی از پشتیبانی وب ‌سایت آسمان پرستاره پرشیا درباره ما و  طبق قـوانین جهوری اسلامی ایران، قوانین جـرائم اینترنتی و مجمـوعه‌ قوانین و مقـررات تجارت الکـترونیکی فعالیت می‌کند و کـاربران محترم موظفند هیچ‌گونه مطلب سـیاسی یا مغـایر با شئونات اخلاقی و مذهبی کشور ایران را در این وب‌سایت قرار ندهند. در صورت اثبات این امر، شناسه‌ کاربری این افراد لغو شده و تبعات این موضوع نیز بر عهده‌ خود ایشان خواهد بود.

 
اپلیکیشن خرید بلیط :                               https://cafebazaar.ir/app/ir.wecan.aseman             
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها