رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد

ترافیک سنگین در معابر شهری و بزرگراهی تهران

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی خبرداد.
کد خبر: ۱۳۱۵۷۴۱

به گزارش جام جم آنلاین، سرهنگ ‌احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفتگو با فارس در خصوص وضعیت اجرای محدودیت و ممنوعیت‌ های تردد به شهرهای کرونایی اظهار داشت: اگرچه طرح چند روزه ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر به اتمام رسیده اما کماکان طبق مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا تردد و ورود و خروج به شهرهای گروه‌های قرمز و نارنجی تابع محدودیت است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: بر اساس مصوبات ابلاغی، خروج خودرو با پلاک بومی از شهرهای قرمز و نارنجی و ورود پلاک های غیر بومی به این دسته از شهرها ممنوع بوده و اعمال قانون و جریمه را در پی خواهد داشت.

سرهنگ شیرانی با بیان این مطلب که دوربین های ثبت تخلف به صورت هوشمند و تیم‌های پلیس راه و راهور به صورت فیزیکی مستقر بوده و نسبت به شناسایی و برخورد با تخلفات اقدام خواهند کرد در خصوص تردد‌ شبانه اعلام کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در تمام شهرها با رنگ بندی های مختلف ادامه خواهد داشت و متخلفان جریمه ۲۰۰ هزار تومانی خواهند شد.

وی‌ از همراهی ‌هموطنان در توجه به توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا و پرهیز از سفرهای غیر ضروری تشکر کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها