اجرای بازدیدها و تست های الکتریکی در واحد شماره 3  بخاری نیروگاه
روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی

اجرای بازدیدها و تست های الکتریکی در واحد شماره 3 بخاری نیروگاه

مدیر امور بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی قزوین

شست و شوی برج های خنک کننده باهدف افزایش راندمان واحدها انجام می شود

عملیات شست و شوی برج های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی، به منظور تولید برق پایدار به انجام می رسد.
عملیات شست و شوی برج های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه سیکل ترکیبی شهید رجایی، به منظور تولید برق پایدار به انجام می رسد.
کد خبر: ۱۳۱۵۵۰۳

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید رجایی، فرشید کاکاوند مدیر امور بهره برداری نیروگاه سیکل ترکیبی شهیدرجایی در تشریح این خبر گفت: هرساله طبق برنامه ریزی های انجام شده، عملیات شست و شوی برج های خنک کننده اصلی و کمکی نیروگاه سیکل ترکیبی، به منظور افزایش راندمان و ارتقای کارایی این تجهیزات انجام می شود که امسال هم این فعالیت ها با رویکرد کسب آمادگی تولید برق، در حال اجرا است.

کاکاوند با اشاره به جزییات این خبر افزود: این عملیات  با پیش بینی انجام کار در دلتاهای برج های خنک کننده اصلی و کمکی آغاز شد که فاز اول آن با شست و شوی دلتاهای برج خنک کننده اصلی شماره 1 شروع شده که در ادامه و در فاز دوم این پروژه هم دلتاهای مربوط به برج های خنک کننده دیگر واحد ها شست و شو می شوند.

کاکاوند افزود: پیش بینی می شود با انجام عملیات شست و شوی برج های خنک کننده، آمادگی و راندمان این سازه ها برای تولید برق پایدار در فصل تابستان افزایش یابد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها