در پی خیزش جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در شهر اشغالی «اللد»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این شهر اعلام حالت فوق‌العاده کرده است.
کد خبر: ۱۳۱۵۱۰۳
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری تسنیم، در پی خیزش جوانان فلسطینی علیه اشغالگران در شهر اشغالی «اللد»، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در این شهر اعلام حالت فوق‌العاده کرده است.
از سوی دیگر، کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که به دنبال ادامه تنش و درگیری‌ها در شهر اللد، نیروهای امنیتی همچنان در حال خارج کردن صهیونیست‌ها از این شهر هستند.

کانال 12 تلویزیون اسرائیل همچنین اعلام کرد که فلسطینیان خشمگین در شهرهای ام الفحم و رهط، چند مرکز پلیس را به آتش کشیدند.
پیشتر، شهردار شهر اشغالی «اللد» گفته بود که «کنترل شهر کاملا از دست رفته و خیابان‌ها شاهد جنگ داخلی بین اعراب و یهود است».

وی با اشاره به بحرانی بودن شهر اشغالی اللد تصریح کرد: «از نتانیاهو می خواهم که برای باز گرداندن کنترل شهر، ارتش را به این شهر اعزام کند».
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که در پی حوادث و اتفاقات امشب در شهر اشغالی اللد، نتانیاهو قرار است جلسه‌ای را با حضور وزیر جنگ، وزیر امنیت داخلی، رئیس پلیس رژیم صهیونیستی و شماری دیگر از مسئولان اسرائیلی برای برآورد اوضاع در این شهر برگزار کند.

همزمان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که «با وزیر دفاع برای اعزام نیروهای وابسته به گارد مرزی به صورت فوری به شهر اللد توافق کردم».

در همین ارتباط، خبرنگار شبکه عبری زبان کان گفت: «آنچه اکنون در عکا و اللد و دیگر مناطق در سرزمین‌های اشغالی 1948 در جریان است، آشوبی به تمام معناست، جوانان فلسطینی اینجا به حمایت از مقاومت برخواسته‌اند و یقینا مردم غزه از آنچه که دارد اتفاق می‌افتد، خرسندند».
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها