فرمانده انتظامی خرم آباد از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۴۹۳۰
به گزارش جام جم آنلاین لرستان: سرهنگ عباس دولتشاهی تصریح کرد:  در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع با هرگونه هنجار شکنی در ۴۸ ساعت گذشته طرح ارتقاءامنیت اجتماعی درسطح شهرستان به مرحله اجراءدرآمده است.
 
وی ادامه داد: پس از برنامه ریزی های صورت گرفته و انجام اقدامات پلیسی ماموران انتظامی شهرستان موفق به شناسایی ۱۳ سارق که با هماهنگی مقام  قضائی دستگیر و پس از انجام تحقیقات فنی  به ۲۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

 فرمانده انتظامی خرم آباد اظهار کرد: همچنین در بحث  توقیف خودروها و موتورسیکلت های  که اقدام به مخدوش کردن پلاک  و یا با حرکات نمایشی و آلودگی صوتی برای شهروندان ایجاد مزاحمت می کنند ۸۶ دستگاه  توسط همکاران توقیف و روانه پارکینگ شده است.
 
سرهنگ دولتشاهی افزود: در راستای همین طرح تعداد ۲ نفر خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان شناسایی که پس از هماهنگی های قضایی و پس از بازرسی از محل های مورد نظر ،  مقادیر قابل توجهی انواع مواد مخدر از آنان کشف و ضبط و تعداد ۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز در سطح محلات جمع آوری و تحویل کمپ های مجاز به منظور ترک اعتیاد بازپروری شد.
 
فرمانده انتظامی خرم آباد ادامه داد: در همین راستان تعداد ۲۳ نفر از متهمان تحت تعقیب دستگاه قضائی، پلیس و غیره دستگیر و تحویل مرجع مربوطه شده است.
 
دولتشاهی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم ، از شهروندان خواست، هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام تا بلافاصله اقدام لازم بعمل آید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها