روابط عمومی صدا و سیمای مرکز استان خبر داد؛

برگزاری آیین سنتی گلریزان در ویژه برنامه افطار شبکه قزوین

شبکه قزوین هرشب حدود ساعت 19:15 در ویژه برنامه افطار «ماه من» با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم می کند.
شبکه قزوین هرشب حدود ساعت 19:15 در ویژه برنامه افطار «ماه من» با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم می کند.
کد خبر: ۱۳۱۴۸۲۰

به گزارش جام جم آنلاین قزوین،علی رحیمی مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: مردم شریف استان قزوین از دیرباز بر اساس روحیه انسان‌دوستانه و تکریم و نوع دوستی خود همواره  گره‌گشایی از یکدیگر را وظیفه انسانی خود می‌دانستند و یکی از حوزه‌هایی که مردم در آن نقش بسزایی دارند؛ آیین سنتی گلریزان است.

وی افزود: برمبنای این سنت حسنه، صدا و سیمای مرکز قزوین با همکاری ستاد دیه استان قزوین، کمیته امداد و همراهی خیران عزیز زمینه آزادی بسیاری از زندانیان جرایم غیرعمد را فراهم کرد که این مهم در ویژه برنامه افطار «ماه من» در قالب بخش های متنوع روی آنتن شبکه قزوین می رود.

مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین به بخش هایی از برنامه تلویزیونی «ماه من» که باعث جلب مشارکت های مردمی در این زمینه می شود اشاره کرد و افزود: در بخشی از برنامه چهره های سرشناس کشوری همچون: بازیگران، ورزشکاران، فوتبالیست ها و ... حضور پیدا کرده و ضمن گفتگو با مجری از مخاطبان برای شرکت در این گلریزان دعوت می کنند. همچنین در بخش دیگر برنامه با حضور یک میهمان خیر صندوقچه آرزوهای کودکان نیازمند باز می شود و میهمان برنامه که یکی از خیرین استان می باشد، آرزوی نوشته شده در کاغذ را برای آن کودک برآورده میکند.

عبدیان مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین نیز اظهار داشت: با توجه به اینکه رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما نقش مهمی در شکل دهی و هدایت  پویش های خیرخواهانه و کمک های مردمی  بر عهده دارند؛ ویژه برنامه سال گذشته افطار صدا و سیمای مرکز قزوین که با محوریت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد روی آنتن رفت، توانست گام‌ مهمی در جلب مشارکت های آحاد مختلف جامعه بردارد، بطوریکه در ماه رمضان سال گذشته ۲۱۳ زندانی آزاد شدند و زمینه آزادی زندانیان بدهکار تا سقف 50 میلیون تومان فراهم شد که انشاالله در برنامه امسال نیز قصد بر این است تا زمینه آزدی زندانیان تا سقف 100 میلیون تومان فراهم شود. بر همین اساس میزان کمک های مردمی  در ۱۴ روز ابتدای رمضان ۱۴۰۰ مبلغ 7/100/000/000ریال و میزان کمک در رمضان ۱۳۹۹ مبلغ 13/550/000/000 ریال بوده است و در حال حاضر ۱۵۰ زندانی جرائم غیر عمد که جمع بدهی ایشان 150/000/000/000 میلیارد ریال می باشد، چشم انتظار کمک های مردم شریف استان قزوین هستند.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها