منابع رسانه ای اعلام کردند که رژیم صهیونیستی همزمان با فرا رسیدن روز جهانی قدس، تدابیر امنیتی شدیدی را در این شهر به اجرا گذاشته است.
کد خبر: ۱۳۱۴۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین، رژیم صهیونیستی در روز جهانی قدس تدابیر امنیتی شدیدی را در این شهر به اجرا گذاشته و در همین راستا هزاران نفر از نیروهای خود را در بخش‌های مختلف شهر به ویژه بخش قدیمی و اطراف مسجد الاقصی مستقر کرده است.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیوینستی با ایجاد موانع فلزی، بیشتر مسیرهای منتهی به بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی را مسدود کرده‌اند.

در همین ارتباط، پایگاه «عرب ۴۸» تاکید کرد که رژیم صهیونیستی در پی تشدید تنش و درگیری‌ها در محله شیخ جراح و تهدیدات اخیر محمد ضیف، فرمانده کل گردان‌های قسام نیروهای خود را به حالت آماده‌باش کامل درآورده است.

گفتنی است، مدتی است که منطقه شیخ جراح واقع در قدس اشغالی شاهد درگیری‌های شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینیِ ساکن این منطقه است. صهیونیست‌ها در روزهای اخیر بر شدت اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان ساکن شیخ جراح افزوده‌اند. این در حالی است که جامعه جهانی و رسانه‌های غربی همچنان به سکوت خود در قبال شیخ جراح ادامه می‌دهند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها