مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی:

همایش کودکان عاشورایی در تبریز برگزار می‌شود

در گفتگوی اختصاصی با جام جم آنلاین البرز مطرح شد؛

برگزاری جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان

جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان امسال به صورت مجازی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۳۱۳۷۲۱
قاسم سلیمانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزدر گفتکوی اختصاصی با خبرنگار جام جم آنلاین البرز هنرقصه گویی را زمینه ساز تبادل تجربه درگذرزمان برای نسل های مختلف دانست و تصریح کرد: چند سالی است که کانون با شعار آینده ساختنی است برنامه های خود را تدوین می کند واعتقاد دارد با تمرین وایجاد شرایط بهتر می توان زندگی بهتری برای همه کودکان و نوجوانان وبزرگ سالان فراهم کرد.
وی با اشاره به اینکه در شرایط کرونایی  همه الگوهای رفتاری و دیدارها در جامعه تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفته ادامه داد: امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شرایط زندگانی در ایام کرونا را مبنای قصه گویی قرارداده است تا خانواده ها شرایط جدیدی را تجربه کنند.

سلیمانی با اشاره به این  که قصه ها در شرایط سخت می توانند تلخی ها را کم کنند و نوید بخش روزهای پرامید وعادی باشند افزود:کانون امسال برای جشنواره روایتهایی از تلخی ها –تجارب جدید دوری از دیگران و تضمین سلامتی را در قالب قصه مد نظر قرار داده است تا زمینه گذرازاین زمان بیماری و پیشگیری از انرا درکودکان ونوجوانان ایجاد کند.

وی گفت :درجشنواره امسال در سطح بین المللی –ملی  و قصه گویی برتر-قصه های نود ثانیه ای و پادگست مورد توجه قرار گرفته است و شرکت کنندگان اثار خود را به صورت فایلهای صوتی به سرورکانون ارسال می کنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با اشاره به اینکه مخاطبان در فراخوان در بخشهای قصه گویی کلاسیک- قصه گویی مدرن و نواورانه- شمایل گردانی و پرده خوانی- سنتی وآیینی وقصه های در قالب نقالی آثارشان را ارسال می کنند افزود: شرکت کنندگان باید آثارشان منطبق با شرایط جامعه و شِئونات اسلامی باشد.

ایشان افزود: جشنواره امسال در گروه های سنی دختران و پسران 12تا 18 سال  زنان و مردان 18 سال به بالا ومادربزرگها و پدربزرگها برگزار می شود.

سلیمانی با بیان اینکه در مرحله استانی ومنطقه ای  شرکت کنندگان بایستی آثار خود را تا 15 خرداد ارسال کنند تصریح کرد: در روزهای پایانی امسال منتهی به شب یلدا اگر پروتکلهای بهداشتی اجازه دهد جشنواره در تهران برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز در پایان یادآور شد  شرکت کنندگان باید آثارشان را به نشانی  آدرس وبگاه ذیل ارسال کنند.  
 {کانون فست دات ای ار}kanoonfest.ir
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها