مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان:

دکل اضطراری خط انتقال برق گنبد - ترکمنستان نصب شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

انهدام باند سارقان کابل برق

رئیس پلیس اگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری اعضای باند3 نفره سارقان کابل برق و تجهیزات انتقال نیرو و اعتراف آنها به 47 فقره سرقت در عملیات کارآگاهان این پلیس خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۱۵۸۲

به گزارش جام جم آنلاین اصفهان،سرهنگ حسین تُرکیان درباره این خبر گفت:در پی وقوع چندين فقره سرقت كابل برق وتجهيزات انتقال برق در منطقه جنوب کلانشهر اصفهان موضوع در دستور ویژه کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه و جمع آوری آثار بجا مانده از عامل یا عاملان سرقت سرنخ هایی ازمتهمان را به دست آوردند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه یکی از واحدهای گشت کمین و شکار پلیس آگاهی خودروی متهمان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن را متوقف کرد.
این مقام انتظامی از کشف مقادير زيادي سيم وكابل هاي مسروقه از داخل صندوق عقب خودرو، يك جفت پلاك مسروقه، مقادير زيادي سيم برق ، تعداد 4 عدد دوربين مدار بسته وابزار وآلات جرم از قبيل دستكش وقيچي مخصوص قطع سیم برق خبر داد و گفت: طی این عملیات اعضای باند 3 نفره ای که در سرقت های مذکور دست داشتند دستگیر و پس از اعتراف به 47 فقره سرقت برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها