در روز نخست رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم فوتبال استقلال ایران نه تنها در بین تیم‌ های ایرانی، بلکه در بین تمام تیم‌ های غرب آسیا بهترین نتیجه را گرفت.
کد خبر: ۱۳۱۱۰۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، در پایان شب نخست رقابت های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ۴ نماینده کشورمان هم به میدان رفتند و کارشان را با ۲ پیروزی و ۲ تساوی به اتمام رساندند.

تیم فوتبال استقلال با برتری ۵ بر ۲ برابر الاهلی، میزبان گروه سوم این رقابتها بهترین نتیجه را در بین تیم‌های ایرانی و حتی در بین تمام تیم‌های حاضر در این مسابقات به دست آورد تا بهترین تیم شب اول مسابقات باشد. همچنین آبی پوشان با به ثمر رساندن ۵ گل در یک بازی، تهاجمی‌ترین تیم مسابقات نیز هستند.

استقلال در هفته نخست این رقابت ها میزبان گروه سوم را در حالی شکست داد که دیدار آنها با رد و بدل شدن ۷ گل، پرگل‌ترین و جذاب ترین بازی شب نخست نیز باشد.

شاگردان فرهاد مجیدی در این دیدار ۲۱ بار اقدام به شوتزنی کردند تا بالاتر از السد با ۱۸، شباب الاهلی با ۱۷ و سایر تیم‌های آسیا قرار گرفته و علاوه بر تهاجمی‌ترین تیم مسابقات، شوتزن‌ترین تیم هم باشند. از جمع ۱۸ شوت آبیها ۷ شوت در چارچوب قرار گرفت که ۵ ضربه در چارچوب آنها گل شد.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها