توسط تیم درمانی هلال احمر یزد صورت گرفت :

ویزیت بیش از 700 نفر در شهرستان دلگان سیستان و بلوچستان

همزمان با ماه مبارک رمضان ؛

طرح همای رحمت در استان یزد اجرا می شود

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد ازتهیه سبدهای غذایی با همت و مشارکت داوطلبان و خیرین استان جهت افراد کم برخوردار و نیازمند استان در قالب طرح همای رحمت در ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۱۳۱۰۹۰۹

به گزارش خبرنگارجام جم آنلاین یزد ، محسن حرازی زاده  با اشاره به تبعات منفی کرونا در جامعه اظهار داشت: رکود شدید اقتصادی، بسته شدن بازار، تعطیلی کسب و کار و فعالیت های روزانه مردم، جمعیت هلال احمر را بر آن داشت تا در ارتباط با معیشت مردم همانند گذشته، جدای فعالیت ها و اقداماتی را که در عرصه درمان و سلامت انجام داده است، انجام دهد.

وی با بیان این که شعار این مجموعه با محور داوطلبان به عنوان حلقه اتصال توان توانمندان به نیاز نیازمندان تأکید دارد، افزود: طرح همای رحمت همچون سنوات گذشته با حضور پرشور خیرین اجرایی می‌شود.

حرازی زاده تصریح کرد: در این ماه با بهره‌گیری از توان خیرین و داوطلبان اقدام به تهیه سبدهای غذایی و برپایی سفره برای نیازمندان می‌کنیم و از اهداف ما در این طرح ترویج فرهنگ انفاق، ایثار و سنت‌های حسنه اسلامی با حفظ کرامت انسانی نیازمندان وایجاد فضایی مناسب برای تعامل نیکوکاران و هدایت کمک‌های مردمی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان  ضمن اشاره به تهیه اقلام معیشتی توسط جمعیت هلال احمر یزد گفت: این جمعیت در نظر دارد با همت و مشارکت خیرین به منظور رفع بخشی از مشکلات معیشتی پسا کرونا ، ادای نذورات برای متوفیان با نیت خیرین ، ادای نذورات افطاری با نیت خیرین  ، بسته‌ های معیشتی خوراکی را تهیه و در اختیار نیازمندان قرار دهد.

وی خاطر نشان ساخت : از مردم نوع دوست یزد دعوت میشود تا همانند گذشته که همراهی و همیاری نمودند و مشارکت مثال زدنی داشتند اقلام اهدایی را در کلیه شعب جمعیت هلال احمر استان یزد و همچنین پرداخت های نقدی خود را از طریق کد دستوری#35*112*  و یا شماره حساب4978656033 و شماره کارت 9488-2853-3374-6104  بنام جمعیت هلال احمر نزد بانک ملت واریز تا  در تهیه سبدهای معیشتی یار و یاور خانواده های کم برخوردار استانمان باشند.

 

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها