پکیج را از شرکتی خریداری کنید که دارای اعتبار و حسن شهرت بوده و توان خدمات پس از فروش حرفه ای را داشته باشد.
کد خبر: ۱۳۱۰۷۳۷

همچنین کارخانه سازنده پکیج توان پشتیبانی بلند مدت از قطعات پکیج های تولیدی خود را داشته باشند.

نمایندگی پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج شوفاژ ایران رادیاتور  

تولید پکیج ایران رادیاتور در انواع دیواری و زمینی از سال 1383 آغاز گردید. پکیج های گازی، دیواری و زمینی ایران رادیاتور به کمک تبلیغات گسترده، قیمت های مناسب و رقابتی و همچنین خدمات پس از فروش پاسخگوی خود، توانسته است بخش بزرگی از بازار مصرف پکیج های گرمایشی در کشور را تصاحب نماید.

پکیج های شوفاژ دیواری و زمینی ایران رادیاتور در انواع و کاربردهای مختلفی تولید می شوند که می توان به مدل های پکیج های دیواری و زمینی، پکیج فن دار، بدون فن، تک مبدل، دو مبدل، سه مبدل، آنالوگ و دیجیتال در ظرفیت های 22000 تا 36000 اشاره نمود.

همچنین پکیج شوفاژ دیواری گرمایشی ایران رادیاتور در انواع تک مبدل و دو مبدل تولید می شود و هر کدام بر اساس ظرفیت، نوع، راندمان سوخت مصرفی، فشار آب مورد نیاز و . . . دارای مدل های متنوعی می باشند. این تقسیم بندی برای سهولت بیشتر در امر انتخاب پکیج مناسب برای هر مصرف کننده می باشد.

پکیج های مدل ECO - K - ES - E - M - L - LR  پکیج های دو مبدل هستند و سری مدل های BM جز مدل های تک مبدل ایران رادیاتور محسوب می شوند. همچنین لازم به دکر است در هر کدام از این دو مدل سری FF فن دار و سری CF بدون فن می باشد.

  • برای محاسبه تقریبی ظرفیت پکیج مورد نیاز، متراژ واحد مسکونی را در عدد 150 (کیلو کالری) و متراژ واحدهای اداری را در عدد 100 (کیلو کالری) ضرب می کنیم.
  • در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری به صورت افقی (بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده از پکیج های فن دار الزامی است.
  • پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.
  • در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده ازپکیج فن دار الزامی است.

فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حداکثر 3.5 اتمسفر

نمایندگی پکیج بوتان ایران رادیاتور در شیراز

نمایندگی پکیج دیواری بوتان

امروزه پکیج های بوتان که توسط متخصصان ایرانی و طبق دانش و فناوری روز جهان تولید می شوند، رقیبی جدی برای برندهای داخلی و خارجی در بازار ایران محسوب می شوند.

تنوع محصول و ظرفیت، گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب، پکیج شوفاژ بوتان را به محصولی مطمئن تبدیل نموده است.

مدل های پکیج بوتان

پکیج های بوتان در انواع دو مبدل و تک مبدل، فن دار و بدون فن تولید و عرضه می شوند.

پارما ، روما ، اپتیما ، کالداونزیا ، پرلا ، پاویا ، بیتا ،ورونا ، بنسر پرو، CV، BN

 

  • در صورتیکه بخشی از مسیر دودکش پکیج دیواری بصورت افقی (بیش از 30 سانتی متر) باشد، استفاده از پکیج های فن دار الزامی است.

  • پکیج های دو مبدله در شرایطی مورد استفاده قرار می گیرند که یا آب ورودی دارای سختی (املاح) زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان بیش از 120 متر باشد.

  • در صورتیکه محل نصب پکیج در بالکن یا فضای باز باشد نیز استفاده ازپکیج فن دار الزامی است.

فشار آب شهر در محل نصب دستگاه پکیج  گازی می باید حداقل 0.5 و حد اکثر 3.5 اتمسفر باشد.

 انتخاب رادیاتورها  و معرفی انواع رادیاتورها

رادیاتورها یکی از رایج‌ترین انواع سیستم های گرمایشی فضاهای خانگی و اداری می‌باشند. عمل گرمایش در رادیاتور از طریق لوله‌های حاوی آب گرم دیگ است که درون آن گردش می‌کند و حرارت را از طریق جابه جایی در هوای اتاق منتقل می‌کند.

این صورت که هوای گرم بالای رادیاتور که سبک‌تر است به طرف بالا حرکت نموده و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این چرخش دائمی در جریان هوا، باعث گرم شدن اتاق می‌شود.

به دلیل نفوذ هوا از طریق پنجره ها و درزهای آن و توزیع بهتر حرارت، رادیاتور را زیر پنجره نصب می‌کنند. رادیاتورها انواع مختلفی داشته که شامل انواع پره ای فولادی ، پره ای آلومینیومی و پنلی یک تکه می باشند

جهت خرید ، نصب ، راه اندازی ، تعمیرات ، تعویض قطعه پکیج دیواری بوتان و ایران رادیاتور و هرگونه خدمات انواع پکیج های ایرانی و خارجی می توانید با ما تماس حاصل نمایید.

این گروه تاسیساتی ارائه دهنده قیمت نمایندگی فروش تعمیرات و نصب آبگرمکن پکیج بوتان و ایران رادیاتور افتخار دارد که علاوه بر خدمت گزاری در شیراز، در شهرستانهای مرودشت - جهرم - شهر جدید صدرا - کازرون - فسا - داراب - فیروزآباد - آباده - لارستان ( لار ) - نی ریز - اقلید - گراش - استهبان - کوار - زرقان - لامرد - خرم بید ( صفاشهر) - سروستان - بوانات - خرامه - زرین دشت ( حاجی آباد )- کامفیروز- سعادت شهر - فراشبند - فیروزآباد - ارسنجان - اقلید - اوز - خنج - مهر - اردکان ( سپیدان ) - کنار تخته - ممسنی (نورآباد ) - کوه چنار ( قائمیه ) نیز خدمات رسانی نماید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ما مراجعه نمایید

همراه: 9175956590

آدرس: شیراز-چهارراه هوابرد بلوار سرباز بعداز ساختمان بهزیستی طبقه فوقانی کتلت گوارا واحد4

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها