متاسفانه کرونا روی زندگی همه تأثیر منفی گذاشته است. به‌خصوص هنرمندان و پیشکسوت‌هایی مثل من که حدود ۱۵- ۱۴ ماه است که هیچ پیشنهادی را قبول نکردم.
کد خبر: ۱۳۱۰۴۳۳

چون نمی‌خواهم بیمار شوم. البته ۱۸ تیر سال گذشته خودم درگیر کرونا شدم. اوایل نمی‌دانستم کروناست.

مرتب تب می‌کردم و به بیمارستان که می‌رفتم اسکن می‌شدم اما مشخص نمی‌شد تا این‌که پی‌سی‌آر دادم و مشخص شد کرونا دارم. باوجوداین‌که از خانه بیرون نمی‌رفتم و با پسرم زندگی می‌کنم و هیچ معاشرتی نداشتم.

بااین‌حال درگیر شدم و تب و استخوان‌ درد داشتم. بیمه هم که خیلی به کارمان نمی‌آید. به‌جای این‌که قدر ما را بدانند، متاسفانه رفتار عده‌ای با هنرمندان و به‌خصوص پیشکسوت‌ها بسیار بد و زننده است.

من با ۵۰ سال سابقه بازیگری، کلی هزینه درمان دادم و آن‌قدر در بیمه تعلل کردند که درنهایت هم گفتند بیمه شامل شما نمی‌شود، چون مدام دست‌دست کردند و من مجبور شدم همه هزینه‌ها را خودم پرداخت کنم. من نمی‌گویم دولت وظیفه دارد به ما پول بدهد اما حداقل کاری که می‌تواند انجام بدهد به‌خصوص برای پیشکسوت‌ها این است که مشکلات بیمه‌شان را حل کند. به‌هرحال سن ما بالا رفته و گذرمان به دکتر و بیمارستان می‌افتد.

در شرایطی که همه‌چیز به شکل وحشتناکی گران شده ولی ما بلندپرواز نیستیم و سعی می‌کنیم قانع باشیم تا بتوانیم از این شرایط هم عبور کنیم. گرچه خیلی سخت است.

آن‌هم درصورتی‌که حتی تخم‌ مرغ هم گران شده و نمی‌دانم عده‌ای چطور باید زندگی کنند. دولت که هیچ کاری نمی‌کند و هیچ‌کسی هم گوش شنوایی ندارد. بنابراین بهتر است خودمان به خودمان رحم کنیم و هوای هم را داشته باشیم تا از این بحران عبور کنیم.

من در شمال زندگی می‌کنم و یکی از مشکلاتی که داشتیم این بود که سال گذشته ۱۰روز در برف مانده بودیم و بدون برق و آب زندگی کردیم و به همین دلیل من مریض شدم. تا این‌که آقای اردکانیان، وزیر نیرو وضعیت منطقه ما را دید و دستور داد تا برق را وصل کنند بنابراین توصیه من به مردم این است که ضمن رعایت نکات بهداشتی با ماسک از خودشان محافظت کنند.

چون فقط خودمان باید به فکر خودمان باشیم.تعجب می‌کنم وقتی می‌بینم عده‌ای اهمیت نمی‌دهند و برایشان این بیماری مهم نیست.

در همسایگی ما یک تالار است که متاسفانه شب گذشته در آن مجلس عروسی برگزار شد و هیچ‌کسی ماسک نزده بود. من متأسفم که چرا در ایام عید، اجازه سفر به استان‌های گیلان و مازندران داده شد.

من از خانه بیرون نرفتم اما در اخبار دیدم چقدر مسافر به این استان‌ها آمده بود. به همین علت از مردم می‌خواهم ماسک بزنند و مهمانی نروند تا بتوانیم این شرایط را پشت سر بگذاریم. بازهم تکرار می‌کنم کسی به فکر ما نیست. خودمان باید به خودمان رحم کنیم.

پروانه معصومی - بازیگر / روزنامه جام جم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها