فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به برگزاری اجلاسیه کنگره ملی شهدای استان یزد گفت: مهمترین ویژگی این کنگره، رویکرد خدمت محور بودن آن است.
کد خبر: ۱۳۰۸۷۰۰

سردار  رضا پورشمسی در گفت‌و‌گو با خبرنگارجام جم انلاین یزد  با اشاره به اینکه اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان یزد دهم فروردین در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد برگزار می‌شود گفت: به حمدالله در طول بیش از یک سال گذشته این کنگره با اقداماتی خاص و ابتکاری در استان برگزار شد.

 

وی با توجه به شیوع کرونا و همه گیری ان در جهان وایران افزود: با شیوع کرونا و با توجه به عدم امکان برگزاری برنامه‌ها با حضور انبوه مردم، رویکرد کنگره به سمت خدمت محوری تغییر کرد.

 

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: با توجه به این تغییر رویکرد، تمامی برنامه‌هایی که در کمیته‌های مختلف کنگره طراحی شدند، برپایه خدمت به مردم به ویژه به نیازمندان و در نقاط محروم و دورافتاده انجام شد.

 

پورشمسی تصریح کرد: توزیع بیش از ده‌ها هزار بسته معیشتی و بهداشتی، توزیع جهیزیه آسان در میان زوج‌های نیازمند و موارد مختلف دیگر از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام انجام گرفت.

 

وی ادامه داد: با توجه به نیاز جامعه به کمک‌های مردمی، فعالیت‌های محرومیت‌زدایی همچنان از طریق این کنگره در سطح استان یزد انجام می‌شود تا انشاالله بخشی از مشکلاتی که مردم با آن روبرو شده‌اند برطرف شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها