نگاهی به ترکیب منتخب هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران

پایان سال به رنگ زرد

هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران؛

«پایان خوش» پرسپولیس با برد مقابل نفت مسجدسلیمان

تیم فوتبال پرسپولیس تهران با پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان موفق به حفظ صدرنشینی خود در بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران در پایان سال جاری شمسی شد.
کد خبر: ۱۳۰۸۱۲۶

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۵ امروز میزبان نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال بود که با پیروزی دو بر یک شاگردان یحیی گل محمدی همراه بود.

مهدی ترابی (۳۲) و وحید امیری (۶۹) برای پرسپولیس و میثم تهیدست (۵۳) برای نفت مسجدسلیمان گلزنی کردند.

سرخپوشان در حالی به مصاف نفت مسجدسلیمان رفتند که با توجه به خریدهای زمستانی شان شهریار مغانلو و مهدی ترابی را هم در کنار خود داشتند تا سیامک نعمتی پس از مدت ها روی نیمکت این تیم بنشیند.

پرسپولیس طبق گفته حمید مطهری مربی این تیم که در نشست خبری قبل از بازی صحبت از شروع تهاجمی سرخ های پایتخت کرده بود بازی را کاملا در اختیار گرفت و فشار زیادی برای رسیدن به گل روی دفاع چند لایه و پرتعداد نفتی ها آورد.

حملات پردامنه پرسپولیس باعث شد تا این تیم روی نفوذ مهدی ترابی و خطای دروازه بان نفت مسجد سلیمان صاحب پنالتی شود و امید عالیشاه در دقیقه ۸ پشت آن بایستد اما ضربه پنالتی هافبک پرسپولیس از بالای دروازه نفت بیرون رفت تا این تیم به خواسته خود که گلزنی زودهنگام بود نرسد.

با این حال حملات شاگردان یحیی ادامه داشت تا اینکه بالاخره سانتر سعید آقایی در دقیقه ۳۲ به ترابی رسید تا او با ضربه سر نخستین گل خود را پس از بازگشت به این‌ تیم در لیگ برتر بیستم به ثمر برساند.

حملات تیم میزبان پس از این گل هم تمامی نداشت اما پرسپولیسی ها نتوانستد آنها را تبدیل به گل کنند تا نیمه‌ اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم این دیدار با تغییر در ترکیب میهمان آغاز شد تا شاگردان داریوش یزدی با حضور مهدی محبی دنبال گل تساوی باشند.

نفتی ها که حضور پر تعداد خود در خط دفاع را حفظ کرده بودند چشم به ضدحمله دوخته بودند تا بتوانند روی دروازه حامد لک موقعیت گل ایجاد کنند.

شاگردان یزدی در یکی از معدود حملات خود موفق به گرفتن کرنر شد تا میثم تهیدست روی تعلل مدافعان پرسپولیس بتواند دروازه تیم میزبان را باز کند.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از دریافت گل تساوی حملات پردامنه خود را روی دروازه نفتی های مسجدسلیمان ادامه دادند تا توانستند بالاخره در دقیقه ۶۹ با پاس شهریار مغانلو به وحید امیری گل دوم را به ثمر برسانند.

نفتی ها پس از دریافت گل دوم دست از دفاع با حداکثر نفرات برداشتند تا روی دروازه پرسپولیس خطر آفرینی کنند.

بازی سرعتی مسجدسلیمانی ها باعث غافلگیری بازیکنان کناری پرسپولیس شد تا آنها برای توقف حملات تیم میهمان دست به خطا زده و با اخطارهای داور روبرو شوند.

سیامک نعمتی که در دقیقه ۶۰ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تنها پانزده دقیقه در زمین مسابقه ماند. او دومین کارت زرد خود را در دقیقه ۷۵ از بیژن حیدری دریافت کرد تا از زمین مسابقه اخراج شود.

کارت های زرد داور بازی به بازیکنان و مربیان هر دو تیم ادامه داشت تا آنها نسبت به عملکرد تیم داوری اعتراض کنند.

با این حال پرسپولیس توانست سه امیتاز این بازی را کسب کرده تا با ۳۷ امتیاز و در صدر جدول ایستاده و پایان خوشی را برای هوادارانش در سال ۱۳۹۹ رقم بزند.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها