مدیرکل ورزش و جوانان ایلام گفت: سرانه فضاهای ورزشی شهرستان دهلران با بهره برداری از پروژه های اخیر ۱۲ صدم متر مربع افزایش یافته است.
کد خبر: ۱۳۰۷۸۰۴

به گزارش جام جم آنلاین ایلام مظفر علی شائی در آئین تجلیل از هیات های ورزشی در دهلران اظهار داشت: با بهره برداری از پروژه های ورزشی این شهرستان طی ۲ روز گذشته سرانه ورزشی شهرستان دهلران افزوده شده است.

وی افزود: سرانه ورزشی در دهلران هم اکنون به یک متر مربع رسیده اما با توجه به جمعیت و گستردگی این شهرستان نیاز است که اماکن ورزشی نیز گسترش یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان ایلام تاکید کرد: برنامه ریزی و اولویت بندی کرده ایم که اماکن خاص ورزشی که در شهرستان نیاز است را پیگیری و در شورای برنامه ریزی استان و شهرستان تصویب کنیم.

علی شائی با اشاره به فعالیت ۳۱۱ هیات ورزشی در ایلام یادآور شد: تجلیل از هیئت های ورزشی تا پایان سال جاری در همه شهرستان ها از برنامه هایی است که  عملیاتی می کنیم.

فرماندار دهلران نیز در این مراسم گفت: در دولت تدبیر و امید توجه ویژه ای بع توسعه فضاهای ورزشی در شهرها ، بخش ها و روستاها شده است.

مجید عسگری اضافه کرد: بهره برداری از پنج زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از دستاوردهای خوبی بود که در سال جاری اتفاق افتاد و این امر به سرانه ورزشی شهرستان کمک کرد.

وی ضمن تقدیر از هیات های ورزشی تاکید کرد: باید در بعد ورزش قهرمانی نیز با توجه به استعدادهای ورزشی شهرستان شاهد پیشرفت باشیم.

فرماندار دهلران بر ضرورت تسریع در عملیات اجرایی سالن استخر شنای دهلران تاکید کرد و افزود: پیگیری برای تسریع در پروژه های ورزشی شهرستان و همچنین توجه ویژه به ورزش شهرستان از لحاظ تجهیزات و اماکن ورزشی از درخواست هایی است که امیدواریم مدیر کل ورزش و جوانان استان ویژه مد  نظر قرار دهند.

در پایان با اهدا لوح و هدایایی از هیئت های ورزشی برتر شهرستان دهلران تجلیل شد.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها