برادرزاده دونالد ترامپ که کتابی افشاگرانه و انتقادی علیه عمویش نوشته می‌گوید، برای رئیس جمهور سابق آمریکا ممنوع شدن فعالیت در توئیتر و کنار گذاشته شدن از میزبانی بازی‌های تورنمنت گلف ضربه‌ای بزرگتر از باخت در انتخابات ریاست‌جمهوری بود.
کد خبر: ۱۳۰۷۵۹۳

به گزارش جام جم آنلاین از ایسنا، مری ترامپ، برادرزاده دونالد ترامپ که کتابی انتقاد آمیز علیه این رئیس جمهور سابق آمریکا نوشته اظهار کرد، اعتقاد دارد که عمویش از ممنوع شدن فعالیتش در توئیتر بیشتر از باخت در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ به جو بایدن ناراحت است.

مری ترامپ که یک روانشناس است در مصاحبه‌ای با بیزینس اینسایدر گفت، دونالد ترامپ همچنین از اینکه نتوانسته میزبانی مسابقات تورنمنت قهرمانی گلف پی.جی.ای ۲۰۲۲ برای یکی از زمین‌های گلف خودش را به دست بیاورد بیشتر از شکست در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر عصبانی شده است.

مری ترامپ تاکید کرد: من فکر می‌کنم در چهار سال گذشته بدترین اتفاقاتی که برای دونالد ترامپ افتاده ممنوع شدن فعالیتش در توئیتر و همچنین از دست دادن میزبانی از تورنمنت گلف پی.جی.ای در زمینهای گلفش بوده‌اند.

وی افزود: او حالا بدون توئیتر چطور می‌تواند مدیریت کند؟ زیرا او باید حتی بفهمد که مردم واقعا دیگر به او به آن شکل توجه نمی‌کنند.

رئیس جمهور سابق آمریکا از زمانی که به طور دائم فعالیتش در توئیتر ممنوع شد صرفا به صدور بیانیه‌های مطبوعاتی که اغلب لحن توئیت های جنجالی سابقش را دارند اکتفا کرده اما در عین حال اینها همان گستره و تاثیر را ندارند. معمولا مطبوعات به طور عادی همچنان درباره ارتباطات عمومی او گزارش می دهند.

پیش از این مگی هابرمان، خبرنگار نیویورک تایمز در یک گزارش ماه ژانویه ادعاهای مطرح شده از سوی مری ترامپ را مطرح و عنوان کرده بود که منابعش گفته‌اند این رئیس جمهور سابق آمریکا از بابت لغو تورنمنت گلفش «بسیار ناراحت» شده و خشمش از بابت این اتفاق با خشمش از دومین استیضاحش خیلی فرق داشته است. توئیتر در هشتم ژانویه خبر تعلیق شدن دائمی حساب کاربری دونالد ترامپ در این رسانه اجتماعی را اعلام کرد.

همچنین تورنمنت گلف پی.جی.ای هم در ۱۰ ژانویه اعلام کرد که قراردادش را با باشگاه ملی گلف ترامپ در بدمینستر، نیو جرسی برای میزبانی از رقابتهای سال ۲۰۲۲ این تورنمنت لغو کرده است.

هر دو اتفاق در عرض چند روز بعد از حمله گروه بزرگی از حامیان ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا در واشنگتن دی.سی در ششم ژانویه رخ دادند.

توئیتر در بیانیه‌اش به اتهامات علیه ترامپ مبنی بر اینکه در سخنرانی‌اش کمی قبل از وقوع حمله به کنگره، تحریک به شورش کرده، اشاره کرد.

برادرزاده رئیس‌جمهور سابق آمریکا بیان داشت، نسبت به دورنمای مطرح شدن نامزدی مجدد عمویش برای ریاست جمهوری مردد بوده و شایعات درباره کمپین ریاست جمهوری ۲۰۲۴ ترامپ را تاکتیکی دیگر در راستای فریب طرفدارانش عنوان کرد.

وی افزود: همه مساله مربوط به حفظ کنترل بر قدرت است. او تا حدی فکر می‌کند قرار است اجازه یابد همچنان با فرار از مجازات به کارش ادامه دهد همانطور که کل عمرش این کار را کرده و همچنین قرار است اجازه یابد همچنین با فریب مردم از آنها پول بگیرد.

مری ترامپ در عین حال بیان داشت در خانواده ترامپ غریزه "کشتن" تحسین می شود و ویژگی‌هایی همچون همدردی، مهربانی و دانش رد می‌شوند.

او عنوان کرد، در داخل این خانواده مسئولیت پذیرفتن از بابت شکستها نهی می‌شود و آنها تقلب را یک شیوه زندگی می بینند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها