سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا با اذعان به شکست کارزار "فشار حداکثری" گفت که هدف این کشور اعمال محدودیت های دائمی برای برنامه هسته ای ایران است.
کد خبر: ۱۳۰۶۱۰۸
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، ند پرایس سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در نشست خبری هفتگی خود در پاسخ به سوالی درباره دستاورد دولت بایدن درقبال ایران از زمان روی کار آمدنش، تصریح کرد: من فکر می کنم کار ما با ایران هنوز تمام نشده است و تا زمانی که به خواسته خود نرسیده ایم تمام نمی شود. خواسته ما ممنوعیت دائمی و قابل راستی آزمایی دستیابی ایران به سلاح هسته ای است.
 
بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، ند پرایس در ادامه با اشاره به کارزار "فشار حداکثری" رئیس جمهوری پیشین کشورش علیه ایران گفت: قرار بود توافق بهتری (با ایران) حاصل شود اما عکس آن اتفاق افتاد. ایران عناصر کلیدی برنامه هسته ای خود را گسترش داده است.  این آمریکا بود که با این سیاست منزوی شد، نه ایران.
 
سخنگوی دستگاه دیپلماسی آمریکا تاکید کرد که هدف این کشور اعمال محدودیت های دائمی و قابل راستی آزمایی بر برنامه هسته ایران است و این چیزی است که واشنگتن به دنبال آن است.
 
پرایس همچنین در پاسخ به سوالی درباره ادعای مقامات صهیونیستی مبنی بر دست داشتن ایران در حادثه انفجار کشتی متعلق به رژیم صهیونیستی در دریای عمان گفت که چیزی در این باره نمی داند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها