گفت‌وگو با سارقی که برای سرقت خودرو، راننده‌ای را کشت

مطمئن بودم خون مقتول گرفتارم می‌کند

مرد هندوستانی که با مصرف مشروبات الکلی از حالت تعادل خارج شده بود با شلیک یک گلوله مرگ برادرزاده اش را رقم زد.
کد خبر: ۱۳۰۶۰۶۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان، در حادثه‌ای تراژدیک، یک نوجوان هندوستانی به شکلی تصادفی توسط عمویش کشته شد. در این حادثه عموی این نوجوان در حالی که به علت مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج شده بود به سمت برادرزاده اش شلیک کرد.
ویدئویی که قربانی با تلفن همراه خود تهیه کرده لحظه هولناک این قتل غیرعمد را به تصویر می‌کشد. در این ویدئو عموی قربانی در حالی که به همراه یکی از دوستانش روی زمین نشسته و مشغول صحبت هستند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد ناگهانی عموی این نوجوان پس از قراردادن فشنگ در داخل اسلحه به عقب برگشته و برادرزاده اش را مورد هدف قرار می‌دهد.
 
تعداد بازدید : 162

این ویدئو نشان می‌دهد که پس از اصابت گلوله، تلفن همراه از دست این پسر روی زمین می‌افتد. در فیلم اصلی صدای ناله این نوجوان پس از اصابت گلوله و همچنین فریادهای عموی وی پس از ارتکاب این قتل هولناک شنیده می‌شود. این حادثه در تاریخ ۲۵ فوریه و در منطقه «مظفرنگار» واقع در ایالت اوتارپرادش هند رخ داد.
پس از این حادثه پلیس هند عموی مقتول نوجوان را بازداشت کرد. این در حالی است که عموی قربانی عمدی بودن شلیک به برادرزاده اش را رد کرده است. تحقیقات پلیس در این باره ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها