رقابت آئودی RS6، ب‌ام‌و M5، مرسدس E63 را مشاهده کنید

درگ سه تفنگدار ژرمن (فیلم و عکس)

در بخش سدان‌ های پرفورمنس به‌واقع ب‌ام‌و M5، مرسدس E63 AMG و آئودی RS6 حکمرانی می‌کنند. البته آئودی سدان نیست اما این نمی‌تواند مانعی برای مقایسهٔ آن با رقبای سنتی‌اش باشد.
کد خبر: ۱۳۰۴۹۷۵

به گزارش جام جم آنلاین، به همین دلیل حالا کارواو در جدیدترین ویدئوی خود این سه تفنگدار ژرمن که همگی به‌تازگی بروز شده‌اند را به رقابت جذاب دعوت کرده است البته این رقابت زیر بارش شدید باران برگزار شده و مت واتسون توضیح می‌دهد که به دلیل تدارکات مجبور شده با وجود لغزنده بودن مسیر درگ را برگزار کند.

البته برگزاری درگ در این شرایط هم می‌تواند مزیت‌های خاص خود را داشته باشد زیرا عملکرد خودروهای را روی مسیر خیس و لغزنده به‌خوبی نشان می‌دهد.

در این شرایط، مهم‌ترین موضوع انتقال بدون مشکل قدرت به زمین است که از این نظر آئودی و سامانهٔ چهارچرخ محرک کواتروی آن بهتر عمل می‌کند زیرا علیرغم قدرت کمتر و وزن بیشتر می‌تواند در درگ‌های اول رقبای هم‌وطن را مغلوب کند؛ اما این رقابت صرفاً به درگ‌های ایستاده محدود نمی‌شود و مسابقه‌های رولینگ هم وجود دارد.

در رولینگ شاهد رقابت تنگاتنگی بین M5 کامپتیشن و E63 S هستیم اما نهایتاً با انجام چند تغییر در زمان‌بندی تعویض دنده، این مرسدس بود که بهتر عمل کرد و رقیب باواریایی را پشت سر گذاشت.

استیشن آئودی هم در اینجا فقط نظاره‌گر بود و جلو افتادن رقبا را تماشا می‌کرد. آخرین رقابتی که بین این سه خودرو برگزار شد هم آزمایش ترمز بود که می‌توانید نتیجهٔ آن‌را در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

این ویدئو نشان می‌دهد که در مسابقات ماشینی فقط اعداد مهم نیستند، خصوصاً در درگ که عوامل زیادی می‌تواند روی نتیجه تأثیرگذار باشد.

درگ سه تفنگدار ژرمن (فیلم و عکس)

درگ سه تفنگدار ژرمن (فیلم و عکس)

درگ سه تفنگدار ژرمن (فیلم و عکس)

 

تعداد بازدید : 109
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها