حوادث خراسان رضوی؛ قتل

بازداشت قاتل 2مرد بعد از 16سال

مــردی کــه در پــی اختـلاف طایفــه ای دو نفــر را به قتل رســانده و از رودبــار جنوب گریختــه بود بعد از 16سال فرار و زندگی مخفیانه بازداشت شد.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۲۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام جم، اوایل خــرداد383 1 فردی با پلیس شهرستان رودبار جنوب تماس گرفت و ماموران را در جریــان تیراندازی مرگباری قرار داد. زمانی که ماموران برای بررســی ماجرا به محــل درگیری رفتند معلوم شــد در یــك درگیری طایفــه ای، دو نفــر با شــلیك گلوله زخمــی و پس از انتقال به بیمارســتان فوت شده اند.
 
بازداشت قاتل 2مرد بعد از 16سال
 
در ادامه هویت قاتل شناســایی شــد و مامــوران حتی به خانــه او رفتنــد تــا وی را بازداشــت کننــد امــا آنجا را تــرك کــرده و خانــواده اش نمی دانســتند کجــا رفته است. او مدام مخفیگاهش را تغییــر می داد اما پلیس همچنــان بــه دنبــال وی بــود تــا ردی از او پیــدا کنــد. جســت وجوها ادامــه یافــت تــا این کــه بــا گذشت 16ســال از فرار این قاتل، چند روز پیش ماموران به سرنخ هایی دســت یافتند که نشان مــی داد قاتــل فــراری بــا هویــت جعلــی در یکــی از شهرستان های اســتان خراســان رضوی پنهانی زندگــی می کنــد؛ بنابرایــن مامــوران انتظامــی بــا هماهنگی قضایی او را دستگیر کردند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها