فردی که متهم است پسر عموی خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده ، در بازجویی های پلیسی توضیح داد به سبب اختلافات قبلی خانوادگی دسـت به ایـن جنایت زده اســت.
کد خبر: ۱۳۰۴۶۱۸
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از خراسان،اوایل بهمن امسال خبر وقوع تیراندازی و زخمی شـدن دو فـرد روستایی به پلیس گزارش شد. بلافاصله نیروهای پلیس برای بررسی موضوع به محل حادثه واقـع در یکی از مناطق روستایی شهرستان ریگان اعزام شدند، که در بررسی های اولیه آن ها مشخص شد چند پسر عمو به علت اختلاف خانوادگی با اسلحه شکاری اقدام به تیراندازی و چند گلوله به طرف های دعوا اصابت کرده است.
 
دعوای پرس عموها رنگ خون گرفت
بنابراین گزارش،بلافاصله زخمی هـای ایـن نـزاع خانوادگی بـرای درمـان به بیمارستان منتقل شدند ،امـا متاسفانه یک نفر از آن هـا به علت شـدت جراحت هــای وارد شده و عوارض ناشی از اصابت گلوله جان سپرد و به ایـن ترتیب این پرونده رنگ جنایی گرفت. سرهنگ"اسحاق دریجانی" فرمانده انتظامی شهرستان ریگان گفت: در این زمینه مأموران پلیس ، تحقیقات الزم را برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار دادند و پس از 10 روز از وقوع حادثه، عامل تیراندازی منجر به قتل شناسایی و دستگیر شد که پس از بازجویی و تشکیل پرونده به مرجع قضایی سپرده شد. این مسئول انتظامی با بیان این که حمل سلاح توسط افراد و ناتوانی در کنترل خشم عواقب ناخوشایندی به دنبال دارد،اظهار کرد:حمل سلاح یکی از مواردی است که می تواند حوادث تلخی را به دنبال داشته باشد از این رو پلیس با جدیت طی اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی با دارندگان سلاح سرد و گرم برخورد می کند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها