ابرماشین‌های تکرار نشدنی؛

مایباخ اکسلرو، شوالیهٔ تک ساخت (+تصاویر)

با مرسدس-ای ام جی S63 کوپه پوسایدون آشنا شوید؛

افعی ۹۲۷ اسب بخاری! (+عکس)

پوسایدون کاملاً معتقد است یک پروژه تیونینگ باید شامل افزایش قابل‌ توجه قدرت تولیدی پیشرانه باشد و کیت ارتقای این تیونر برای مرسدس ای ام جی S63 کوپه به خوبی این دستورالعمل را دنبال کرده است.
کد خبر: ۱۳۰۴۳۸۸

به گزارش جام جم آنلاین، با قیمت ۵۲ هزار یورویی در آلمان، پکیج مرحله اولتیمیت این تیونر باعث می‌شود پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مرسدس قدرت ۹۲۷ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۸۰ نیوتون متری تولید کند. این نیروگاه آهنین در حالت استاندارد خروجی ۶۰۳ اسبی و گشتاور ۹۰۰ نیوتون متری دارد.

این قدرت بیشتر با استفاده از توربوهای پرفورمنس، خروجی‌های اگزوز دارای مبدل‌های کاتالیتیک، فیلتر هوای اسپورت، تغییرات برخی قطعات داخلی، سیستم تزریق آب/متانول و برنامه‌ریزی دوباره نرم‌افزار پیشرانه و گیربکس به دست آمده است.

نتیجه این بهبود قدرت نیز ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت محدود شده ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌باشد.

پوسایدون همچنین پکیج‌های ملایم‌تری را ارائه می‌کند که یکی از آن‌ها باعث ایجاد قدرت ۸۶۸ اسبی و گشتاور ۱۲۰۰ نیوتون متری می‌شود.

این کیت قیمت ۲۹۹۹۰ یورویی داشته و باعث ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۹ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۵۰ کیلومتر در ساعتی می‌شود البته این کیت فاقد برخی تغییرات پیشرانه‌ای کیت قبلی است.

با پرداخت ۲۴ هزار یورو می‌توان کیت مرحله ۲ را انتخاب کرد که با ارتقای توربوها باعث دست‌یابی به خروجی ۸۱۸ اسبی و گشتاور ۱۱۰۰ نیوتون متری می‌شود.

این کیت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳ ثانیه‌ای ایجاد می‌کند. در کیت مرحله ۱ فقط ارتقای نرم‌افزار ECU وجود داشته و قدرت ۶۹۰ اسبی و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری را ارائه می‌کند.

این کیت که قیمت ۴۲۰۰ یورویی دارد شتاب ۳.۲ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی را حاصل خواهد کرد.

در نهایت پوسایدون گفته که به دنبال ارائه حد نهایی پکیج خود برای S63 کوپه بوده که قدرتی فراتر از ۹۸۶ اسب بخار را ایجاد خواهد کرد.

افعی ۹۲۷ اسب بخاری! (+عکس)

افعی ۹۲۷ اسب بخاری! (+عکس)

افعی ۹۲۷ اسب بخاری! (+عکس)

افعی ۹۲۷ اسب بخاری! (+عکس)

افعی ۹۲۷ اسب بخاری! (+عکس)

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها