رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری افرادی خبر داد که با خودروهای تقویت شده در بزرگراه‌های پایتخت حرکات مخاطره آمیز انجام می‌دادند.
کد خبر: ۱۳۰۳۴۹۴

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری 4 نفر از عاملان اصلی باند رفتار مخاطره انگیز بزرگراه های شمال تهران خبر داد.

سردار علی ذوالقدری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی باز نشر فیلمی از حرکات مخاطره انگیز رانندگان خودروهای سواری، بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بررسی های اولیه نشان از این داشت، رانندگان خودروهای با تقویت غیر مجاز خودروها و انجام حرکات مخاطره آمیز نظم عمومی بزرگراه ها را برهم زده و با فیلمبرداری از این حرکات فیلم های تهیه شده را در فضای مجازی منتشر می کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ ابراز داشت: هویت متهمان در رصدهای اطلاعاتی شناسایی و در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی، مخفیگاه آنان در مناطق شمال و شمال غرب تهران شناسایی شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی های قضایی صبح روز گذشته در 2 عملیات منسجم و هماهنگ هر 4 عامل اصلی این باند در مخفیگاهشان دستگیر و در بررسی های بیشتر از آن مکان خودروهای تقویت شده توقیف و از داخل خودروها دوربین های کوچک مخصوص فیلم برداری در حین رانندگی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در پایان با بیان اینکه متهمان برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها