مایکل پاتریک اومانل در پی مشاجره لفظی در سال ۲۰۱۹ میلادی محکوم شناخته شد

نیم قرن زندان برای قتل هم اتاقی

حوادث بین الملل؛ پنسیلوانیای آمریکا

قتل هم اتاقی به خاطر حسادت

مردی که هم اتاقی خود را بر سر حسادت با چوب بیس بال به قتل رسانده بود پس از ۱۷ سال دستگیر شد.
کد خبر: ۱۳۰۳۲۶۱
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از کرایم، متهم "اندرو اسموت" ۲۶ ساله  در سال ۲۰۰۴ میلادی هم اتاقی خود "آدام بروندیج" را به قتل رسانده و جسدش را در یک معدن در پنسیلوانیای آمریکا پنهان کرده بود.
گزارش های پلیس پنسیلوانیا نشان می دهد که با ناپدید شدن قربانی تحقیقات در سال ۲۰۰۴ میلادی برای یافتن ردی از وی آغاز شد اما کارآگاهان نتوانستند قربانی و قاتلش را بیابند.
اکنون پس از گذشت ۱۷ سال کارآگاهان پلیس موفق شدند تا با استفاده از دی ان ای و بررسی مجدد پرونده متهم را شناسانی و دستگیر کنند.
قتل هم اتاقی به خاطر حسادت
از سوی دیگر قاتل ظرف مدت سال های گذشته با تناقض گویی هایش به مادر قربانی سبب شد تا کارآگاهان بیشتر به وی ظنین شوند. گزارش های موجود نشان می دهد که قاتل یک بار ناپدید شدن قربانی را تحت تعقیب بودنش به دلیل نقض قوانین مطرح کرد ، بار دیگر رفتن و ناپدید شدنش را به دلیل ابتلا به سرطان عنوان کرد که دست از زندگی شسته و رفته و در آخرین بار به مادر قربانی بیان کرده بود که دوستش معتاد شده و برای ترک مواد مخدر به سمت ویرجینیا رفته تا زندگی اش را متحول کند.
اما در نهایت "اندور"  پس از دستگیری به قتل هم اتاقی خود اعتراف کرد و بیان نمود که پس از کشتنش بر سر حسادت داشتن خانواده ای خوب و شرایط مناسب جسدش را به یک معدن برده ودر آنجا پنهان کرده است و در این مدت از خودرو شحصی قربانی و دیگر وسایل خانه او نیز استفاده کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها