چهار زن و دختر که در دام شیطانی سه جوان مسافربرنما گرفتارشده بودند با حضور در دادسرای جنایی تهران از آنها شکایت کردند.
کد خبر: ۱۳۰۲۷۸۶

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از روزنامه جام‌جم، اعضای این باند، سه پسر جوان بودند که از شهریور امسال به‌عنوان مسافر سوار خودروهای عبوری می‌شدند و بعد از ربودن وزخمی کردن رانندگان، آنها را از خودروهای پژو، سمند و پرایدشان بیرون انداخته و خودروی‌شان را سرقت می‌کردند.

اعضای این باند در روزهای بعد با خودروهای سرقتی، زنان و دختران را در محله‌های مختلف تهران سوار کرده و بازور و تهدید اموال‌شان را سرقت می‌کردند و برخی مالباختگان را تاحدمرگ کتک می‌زدند. حتی زنی میانسال را در شهرک غرب ربوده وطلاهایش را دزدیده و از خودروی درحال حرکت بیرون انداختند که اوپس از انتقال به بیمارستان به دلیل شوک ناشی از این اتفاق سکته قلبی کرد وفوت شد.

دو متهم دراین پرونده بازداشت شدند که در بازجویی‌ها به سرقت خودروی رانندگان و همدستی در سرقت اموال ۱۶زن و دختر اعتراف کردند.

تحقیقات ادامه داشت تا این‌که چند روز پیش با حضور چهارزن و دختر جوان به پلیس تهران، ابعاد جدیدی از جرایم متهمان فاش شد.

یکی از زنان قربانی در تحقیقات گفت: آن شب تازه از محل کارم بیرون آمده بودم که برای رسیدن به خانه سوار خودروی عبوری شدم. دو مرد سوار خودرو بودند، راننده بعد از طی مسافتی تغییر مسیر داد.
خواستم خودم را از خودرو به بیرون پرت کنم که با چاقو تهدیدم کرد. آنها مرا مورد آزار و اذیت قراردادند.

در ادامه سه زن دیگر هم‌ادعای مشابهی را مطرح کردند.

بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت: متهمان در بازداشت به سر می‌برند، سرکرده فراری این باند هنوز تحت تعقیب پلیس است. پرونده تجاوز متهمان نیز به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال خواهد شد.

*عکس تزیینی است

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها