تصاویر جاسوسی نسل جدید پرچمدار آئودی لو رفت؛

اتومبیلی با کمترین خلاقیت و پیشرفت! (+عکس)

تخت گاز با آئودی SQ5 2021 در اتوبان؛

حرف‌ و حدیث دیزل! (+تصاویر و فیلم)

پیشرانه دیزلی و تست‌های سرعت در اتوبان ترکیب عجیبی محسوب می‌شود. البته قلب آهنین کراس اوور اسپورت آئودی یعنی SQ5 اسپورت بک ۲۰۲۱ حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این خودروساز آلمانی محصول پرقدرت خود را اواخر سال پیش و با استایل بدنه کوپه مانند معرفی کرد. در ویدئوی جدید منتشر شده می‌توانیم تست سرعت و شتاب SQ5 را تماشا کنیم.
کد خبر: ۱۳۰۲۶۸۶

به گزارش جام جم آنلاین، آئودی برخلاف مدل‌های بزرگ‌تر SQ7 و SQ8 در SQ5 اسپورت بک از نیروگاه دیزلی استفاده کرده است.

این نیروگاه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوشارژر قدرت ۳۳۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند.

این پیشرانه همچنین به سیستم هیبریدی ملایم مجهز بوده و توانایی ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۱ ثانیه‌ای و حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعتی را میسر می‌سازد.

در این ویدئو شاهد ثبت شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۵.۴۸ ثانیه‌ای هستیم. این خودرو از لاستیک‌های زمستانی استفاده کرده و در آب‌وهوای سرد تست می‌شود و به همین خاطر عملکرد قابل‌احترامی را تماشا می‌کنیم.

در این ویدئو همچنین شاهد ثبت شتاب ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۵.۳۹ ثانیه‌ای هستیم. البته این خودرو برای شتاب گیری های سنگین ساخته نشده است.

راننده با اندکی سختی به سرعت ۲۴۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد که رکورد خیلی چشمگیری محسوب نمی‌شود.

افرادی که خواهان پرفورمنس قابل‌توجه در خانواده Q5 هستند بهتر است با همین مدل سر کنند زیرا فعلاً برنامه‌ای برای تولید نسخه داغ‌تر RS Q5 وجود ندارد. مشتریان البته می‌توانند نسخه بنزینی TSFI را انتخاب کنند که به پیشرانه ۳ لیتری مجهز بوده و قدرت ۳۴۹ اسبی و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متری دارد.

پیشرانه‌ های دیزلی آینده روشنی ندارند اما ارباب حلقه‌ها همچنان از آن استفاده می‌کند تا نشان دهد که دیزلی‌ها نفس می‌کشند.

حرف‌ و حدیث دیزل! (+تصاویر)

حرف‌ و حدیث دیزل! (+تصاویر)

حرف‌ و حدیث دیزل! (+تصاویر)

حرف‌ و حدیث دیزل! (+تصاویر)

حرف‌ و حدیث دیزل! (+تصاویر)

 

تعداد بازدید : 21

 

منبع: پدال

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها