یحیی فراری از ۶؛رسول به دنبال ۶

آلومینیوم و پرسپولیس تحت تاثیر یک عدد!

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی فردا به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود که در ۶ ماه اخیر موفق به پیروزی در بازی‌های خارج از خانه خود در لیگ برتر نشده است.
کد خبر: ۱۳۰۲۲۵۱

به گزارش جام جم آنلاین از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه در ورزشگاه امام خمینی اراک باید به مصاف میزبان خود آلومینیوم برود.

سرخپوشان تهرانی تا به اینجا در ۹ بازی که انجام داده‌اند سه برد و ۶ تساوی عایدشان شده و باختی نداشته‌اند. با این وجود در دیدارهای خارج از خانه عملکرد تیم یحیی در حد یک تیم مدعی نبوده است.

آنها در چهار بازی که میهمان بوده‌اند چهار تساوی به دست آورده‌اند و بردی نداشته‌اند. تساوی در برابر تیم‌های سایپا، نفت مسجدسلیمان، نساجی و استقلال که منجر به سه گل زده و سه گل خورده شده است.

البته که این آمار در پایان لیگ نوزدهم هم برای سرخپوشان تهرانی وجود داشته است. آنها در ۲ بازی خارج از خانه انتهایی خود در فصل قبل با نتایج یک بر یک و سه بر سه مقابل تیم‌های نساجی و گل‌ گهر متوقف شدند تا حالا با ۶ بازی بدون برد در دیدارهای خارج از خانه به مصاف آلومینیوم اراک بروند.

آخرین پیروزی پرسپولیس در دیدارهای خارج از خانه لیگ برتر به ۱۸۵ روز قبل برمی‌گردد. جایی که شاگردان یحیی گل‌محمدی با نتیجه ۲ بر یک از سد نفت مسجدسلیمان گذشتند و قهرمانی خود در لیگ نوزدهم را قطعی کردند.

نماینده اراک تا به اینجای لیگ بیستم در ۶ بازی خانگی، یک باخت، سه تساوی و ۲ برد داشته است. آنها در پنج بازی خارج از خانه آخر خود باختی نداشته‌اند و تنها در هفته اول بود که با نتیجه سه بر صفر به نساجی مازندران باختند.

پس از آن تساوی صفر بر صفر مقابل مس رفسنجان، برد چهار بر یک مقابل ماشین‌سازی، پیروزی یک بر صفر در برابر صنعت نفت آبادان و تساوی‌های ۲ بر ۲ و بدون گل مقابل ذوب‌آهن و گل‌گهر برای تیم رسول خطیبی از راه رسید.

باید دید در این دیدار حساس کدام تیم به موفقیت می‌رسد. پرسپولیس از عدد ۶ عبور می‌کند و هفتمین بازی بدون برد خارج از خانه را تحمل می‌کند و آلومینیوم به عدد ۶ می‌رسد و ششمین بازی بدون باخت خانگی را تجربه می‌کند یا بالعکس. سرخپوشان در عدد ۶ باقی می‌مانند و نماینده اراک به این عدد نمی‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها