فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن اگر دچار محاسبات غلط شود و بر پایه محاسبات غلط و اشتباه اقدام کند پشیمان خواهد شد.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۹۱

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش،اظهار داشت: این رزمایش بخشی از توان نیروی زمینی ارتش را که با پشتیبانی نیروی هوایی و حضور موثر هوانیروز و تیپ های نیروی زمینی در منطقه حساسی از کشور برگزار شد به منصه ظهور رساند.

وی با اشاره به توان رزمی و برد عملیاتی تیپ های حرفه ای نیروی زمینی ارتش و بیان اینکه طی این دو روز چندین نوع عملیات ترکیبی در جریان رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا انجام شد، اظهار داشت: در این رزمایش تلفیقی از جنگ افزار و تجهیزات را از نیروهای چند مهارته و یگان های چند منظوره ارتش مشاهده کردیم.

فرمانده کل ارتش در تبیین عملیات ترکیبی و چند وجهی گفت: عملیات ترکیبی از پیچیده ترین نوع عملیات ها است که معمولاً توسط نیروهای واکنش سریع و تیپ‌های حرفه‌ای انجام می‌شود و نیروی زمینی در این رزمایش نشان داد که در بالاترین سطح آمادگی جهت اجرای عملیات های ویژه و ترکیبی قرار دارد.

امیر سرلشکر موسوی افزود: سلسله رزمایش‌هایی که در طول یک ماه گذشته در سطح نیروهای مسلح کشور برگزار شد که شما گوشه ای از آن را مشاهده کردید در واقع هشداری برای دشمنان ملت و بدخواهان نظام بزرگ ایران اسلامی است که در صورت بروز هر گونه حرکتی که بر پایه محاسبات غلط انجام گرفته باشد پشیمان خواهد شد.

فرمانده کل ارتش در پایان یادآور شد: به ملت بزرگ ایران عرض می‌کنم که فرزندان شما در ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستند تا آخرین قطره خون از شما ملت بزرگ دفاع بکنند و مسیر نورانی شهدا را تا اخرین نفس ادامه دهند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها