«استرا» چه برای هواداران نوشت؟

یک عاشقانه آبی!

دوره مجیدی و استراماچونی هم پول نگرفتم ولی ماندم

میلیچ: رفتنم به‌خاطر مسائل فنی بود

 هروویه میلیچ، مدافع چپ استقلال در اقدامی ناگهانی و بدون هماهنگی، ایران را ترک کرد و به کرواسی برگشت. جدایی او از استقلال در روزهای گذشته بازخورد زیادی داشت.
کد خبر: ۱۳۰۱۸۳۹

به گزارش جام جم آنلاین ، روزنامه جام جم نوشت: روز پنجشنبه نظری ،سخنگوی استقلال اعلام کرد میلیچ از مسائل فنی ناراحت بود. او همچنین تأکید کرد بحث مسائل مالی هم مطرح بوده است. محمود فکری، سرمربی استقلال که تصور می‌کرد باشگاه قصد دارد همه تقصیرها را گردن او بیندازد، همان روز در مصاحبه‌ای گفت: «میلیچ رفت به‌خاطر این‌که پولش را نداده بودند.»

در این کش‌وقوس اما حرف‌هایی که میلیچ می‌زند، نه به نفع محمود فکری بلکه به نفع باشگاه است. دیروز یک فرد مطلع در باشگاه گفت در مذاکرات اولیه برای بازگشت به تهران، مدافع کروات به استقلال اعلام کرده تا زمانی که محمود فکری باشد، او برنمی‌گردد. این‌که چنین ادعایی چقدر واقعیت داشته باشد، مشخص نیست اما با توجه به حرف‌هایی که میلیچ می‌زند، هیچ بعید نیست واقعی باشد.

مدافع کروات آبی‌ها در آخرین صحبت‌هایی که با یکی از استقلالی‌ها داشت، ادعاهایی را مطرح کرد که جالب‌توجه است. او درباره ترک ناگهانی تهران گفته: «قصد نداشتم این کار را کنم ولی وقتی متوجه شدم تیم به من نیازی ندارد، تصمیم گرفتم از ایران بروم.»

بعد از ترک ایران، خیلی از رسانه‌ها به انتقاد از میلیچ پرداختند که به‌خاطر پول باشگاه را ترک کرده است. هواداران هم اعتقاد داشتند ازآنجاکه استقلال به او نیاز دارد، میلیچ باید در این باشگاه می‌ماند. مسؤولان استقلال هم اعلام کردند در تلاش بودند تا پول این بازیکن را جور کنند. میلیچ اما واکنش جالبی نسبت به این موضوع نشان داده: «من به‌خاطر پول نرفتم. هرگز این‌طور نبوده است. مگر در دوره حضور استراماچونی و مجیدی پولم را سر موقع می‌گرفتم؟ همیشه باشگاه دستمزد مرا با چند ماه تأخیر پرداخت می‌کرد ولی همیشه شرایط باشگاه را درک کردم و ماندم. این بار اما شرایط فرق می‌کرد. ازآنجاکه متوجه شدم تیم به من نیازی ندارد، تصمیم گرفتم استقلال را ترک کنم. درواقع جدایی من به‌خاطر مسائل فنی بود نه مسأله دیگری. پول چیزی نبود که عامل جدایی من از استقلال باشد.»

آن‌طور که پیداست، دل میلیچ از محمود فکری پر است. سرمربی استقلال تصمیم گرفت این بازیکن را نیمکت‌نشین کند، درحالی‌که میلیچ سال گذشته جزو مهره‌های ثابت تیم بود. خیلی از هواداران هم می‌گفتند باید به این بازیکن فرصت داد ولی فکری چنین اعتقادی نداشت. البته پیشکسوتان استقلال در این ماجرا از فکری حمایت کرده و او را محق دانسته‌اند. آنها تأکید دارند مربی می‌تواند درباره مسائل فنی هر تصمیمی بگیرد زیرا درنهایت خودش باید بابت عملکرد تیم پاسخگو باشد.

سعید اکبری - گروه ورزش / روزنامه جام جم 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها