رئال‌مادرید در دیدار خارج از خانه مقابل اوساسونا که زیر بارش برف برگزار شد به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسید.
کد خبر: ۱۳۰۰۷۴۰

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایرنا، بامداد یکشنبه از هفته هجدهم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، تیم رده نوزدهمی اوساسونا در پامپلونا میزبان رئال‌مادرید مدافع عنوان قهرمانی بود که این بازی با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.

 

تساوی بدون‌ گل رئال مادرید برابر اوساسونا

 

این دیدار در حالی برگزار شد که بارش برف در دو روز اخیر موجب یخ‌زدگی زمین چمن شده بود و همین مساله تاثیر زیادی بر کیفیت بازی تیم‌ها داشت. همچنین در نیمه دوم، بارش برف شدت گرفت و کار را دشوارتر کرد.

 

در نیمه نخست این دیدار، اوساسونا عملکرد بهتری داشت و میهمان پرآوازه‌اش را مجبور به عقب‌نشینی کرد. این تیم حتی ۲ مرتبه در آستانه گلزنی نیز قرار گرفت.

 

در نیمه دوم تیم تحت هدایت «زین‌الدین زیدان» به خودش آمد و بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما در نهایت نتوانست به گل دست یابد.

 

رئال‌مادرید که در رده دوم است با این تساوی به امتیاز ۳۷ رسید و اوساسونا هم ۱۵ امتیازی شد. هم اکنون اتلتیکومادرید با ۳۸ امتیاز و سه بازی کمتر نسبت به رئال، صدرنشین است.

 

پیش از این، بارسلونا با درخشش «لیونل مسی» و «آنتوان گریژمان» که هر کدام ۲ گل به‌ثمر رساندند در زمین گرانادا به برتری چهار بر صفر دست یافت و ۳۴ امتیازی شد. سه‌ویا با حساب سه بر دو، سوسیداد را شکست داد.

 

همچنین بازی اتلتیکومادرید با بیلبائو به دلیل بارش برف سنگین، لغو شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها