دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: تردد همشهریان تهرانی به شهرهای زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.
کد خبر: ۱۳۰۰۵۷۳

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا درباره تغییر محدودیت‌های کرونایی اظهار کرد: محدودیت‌ها به قوت خود باقی و اتفاق جدیدی در بحث تغییر محدودیت‌ها رخ نداده است.
 
او بیان کرد: علی رغم اینکه در چند هفته گذشته شهر قرمز نداشتیم اما متاسفانه ۶ شهر استان مازندران از امروز قرمز هستند، همچنین ۲۳ شهر در کشور نارنجی و ۲۱۲ شهر هم زرد هستند.
 
قاسمی اظهار کرد: ما بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، یکسری اقدامات در ۵ حوزه اصلی شامل ادارات و فعالیت کارکنان، بحث صنوف،خدمات بازرگانی و تجاری، مباحث فرهنگی و اجتماعی و مباحث ترددها پیش بینی کرده بودیم که مناسب با وضعیت هر شهر صورت گیرد.
 
دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در ۶ شهر قرمز، اصناف بجز گروه یک، مابقی نمی‌توانند فعالیت کنند و جلسات ادارات با توجه به محدودیت‌های کرونایی باید برگزار شود.
 
او افزود: ورود خودرو با پلاک‌های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک‌های بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع و تا زمانی که وضعیت شهرهای قرمز و نارنجی به وضعیت عادی برگردد، شرایط به همین منوال است.
 
قاسمی درباره نحوه تردد بین شهری خودروها  تاکید کرد: وضعیت تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به ۲۱۲ شهرهای زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به ۲۹ شهر نارنجی و قرمز برای پلاک‌های غیر بومی ممنوع است.
 
برای دیدن رنگ شهرها اینجا کلیک کنید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها