کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به محکومیت سنگربان پرسپولیس در پرونده شکایت مدیر برنامه‌اش رای داد.
کد خبر: ۱۳۰۰۲۸۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ورزش سه، حامد لک در شرایطی قراردادش با باشگاه پرسپولیس را امضاء کرد که بدون حضور مدیر برنامه پای میز مذاکره با مدیران این تیم نشست و پس از انجام مذاکره و توافق نهایی، قراردادش را به ثبت رساند.

 

حامد لک بازنده ی پرونده شکایت مدیر برنامه‌اش اعلام شد

 

اما این دروازه‌بان پیش از اینکه قراردادش با پرسپولیس را در تاریخ یازدهم شهریورماه ۹۹ امضاء کند، برای فسخ قرارداد با مدیر برنامه خود اقدام کرد و درخواست خود را در تاریخ بیستم مردادماه ۹۹ به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه داد تا به نوعی اعلام کند از این پس هیچ مدیر برنامه‌ای ندارد.

 

چنین اتفاقی و عقد قرارداد حامد لک با پرسپولیس موجب شد تا این مدیر برنامه در تاریخ یکم آبان‌ماه ۹۹ به اقدام دروازه‌بان سرخ‌ها برای فسخ قرارداد طرفین واکنش نشان دهد و پاسخ و شکایت خود را تحویل کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال بدهد.

 

لک که مدعی شده بود این کارگزار طی سال‌های اخیر نتوانسته پیشنهادی از تیم‌های مطرح برای او بیاورد و همچنین تاکید داشت در زمان انتقال به ماشین‌سازی(پیش از فصل ۹۸-۹۷) این کارگزار نقشی نداشته، با پیشنهاد مستقیمِ مسؤولان و کادر فنی این تیم به تبریز سفر کرده و درباره مباحث مالی صحبت‌های خود را انجام داده، مستندات خود را به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه داد.

 

کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی اظهارات دروازه‌بان پرسپولیس به نفع او رای داد و قرارداد با مدیر برنامه‌اش که همچنان مدت زمان آن باقی مانده بود را بی‌اعتبار خواند ولی اکنون کمیته استیناف، رای صادر شده توسط کمیته تعیین وضعیت را رد کرد.

 

پس از رای ابتدایی توسط کمیته تعیین وضعیت، مدیر برنامه حامد لک نسبت به رای صادر شده اعتراض می‌کند و شکایت خود را در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به ثبت می‌رساند که این کمیته پس از بررسی مستندات موجود، رای به این کارگزار می‌دهد و دروازه‌بان پرسپولیس را محکوم می‌کند.

 

اکنون با حکمی که کمیته استیناف فدراسیون فدراسیون فوتبال صادر کرده، این کارگزار می‌تواند برای دریافت حق انتقال خود اقدام کند و بدون شک این درخواست می‌تواند واکنش حامد لک و شکایت جدیدی توسط این دروازه‌بان به فدراسیون فوتبال را به همراه داشته باشد.

 

این رای در حالی توسط کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال صادر شده که کمتر از یک هفته به بازی دربی است و چنین اتفاقی می‌تواند حامد لک را از نظر روحی برای دیدار با استقلال تحت تاثیر قرار دهد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها