این حادثه بامداد امروز پنجشنبه ۲۰ آذرماه رخ داد؛

پدربزرگ نوه ۱۷ ساله خود را به قتل رساند

با پیگیری پرونده قتل یک دختر 25ساله در ورامین ، پدربزرگ این دختر در ادامه تحقیقات پلیس ، راز قتل نوه خود را فاش کرد.
کد خبر: ۱۲۹۹۹۵

به گزارش جام جم ، در یکی از روزهای بهمن سال گذشته مردی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، از پیدا شدن جسد دختر جوانی در اطراف ورامین خبر داد.
به دنبال این تماس ، ماموران با عزیمت به محل ، موضوع را به دادستان و بازپرس ویژه قتل ورامین گزارش کردند.
با حضور مسوولان قضایی منطقه و تیم تشخیص هویت ، بررسی های اولیه حاکی از آن بود که دختر جوان چند روز پیش به قتل رسیده است و عامل جنایت پس از دفن جسد، بار دیگر او را از محل خارج و سپس در این محل رها کرده است.
با آغاز تحقیق در این زمینه و بررسی افراد گمشده ، ماموران متوجه شدند چندی پیش مردی با مراجعه به پلیس آگاهی عنوان کرده است که نوه 25ساله او به نام هدیه از منزل خارج شده و دیگر بازنگشته است. با دعوت از مرد شاکی ، وی نوه خود را شناسایی کرد و معلوم شد جسد کشف شده متعلق به هدیه است.
با آغاز تحقیقات قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای ورامین سرانجام پس از گذشت 3ماه از وقوع این جنایت ، بازپرس پرونده در تحقیق از پدربزرگ این دختر، متوجه اظهارات ضد و نقیض وی شد و در ادامه این تحقیقات ، وی زبان به اعتراف گشود و پرده از قتل نوه جوان خود برداشت.
پدربزرگ در اظهارات خود گفت: نوه ام با من زندگی می کرد و با چند نفر ارتباط داشت ، بارها بر سر این موضوع باهم مشاجره داشتیم تا این که یک شب وقتی او به خواب رفت به وی حمله ور شده و او را به قتل رساندم.
متهم افزود: پس از قتل ، نیمه شب جسد را درون خانه دفن کردم و پس از 3روز از ترس این که ممکن است راز جنایت فاش شود، بار دیگر جنازه را از محل دفن خارج کردم و به محل دیگری انتقال دادم.
به دنبال این اعترافات ، متهم با صدور قرار قانونی برای ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت تا صحنه این جنایت بازسازی شود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها