دیدارهای هفته چهاردهم بوندس لیگای آلمان با شکست بایرلورکوزن و بازماندن این تیم از صعود به صدر جدول آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۹۹۲۵۹

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تسنیم، در آغاز هفته چهاردهم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (شنبه) 5 بازی همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها تیم‌های فوتبال بایرلورکوزن و بوروسیا مونشن‌گلادباخ به ترتیب متحمل شکست و موفق به کسب پیروزی شدند.

 

بایرلورکوزن رده دومی که در صورت کسب پیروزی در خانه تیم اینتراخت فرانکفورت می‌توانست به صدر جدول صعود کند با نتیجه 2 بر یک مغلوب این تیم شد و فعلاً در رده دوم باقی ماند.

 

گل‌های این بازی را امین یونس در دقیقه 22 و ادموند تاپسوبا در دقیقه 54 (گل به خودی) برای اینتراخت و ندیم امیری در دقیقه 9 به ثمر رساندند. این دومین باخت لورکوزن در این فصل بود.

 

لورکوزن با شکست در خانه فرانکفورت از صعود به صدر بازماند

 

در بازی همزمان تیم فوتبال بوروسیا مونشن‌گلادباخ با تک گل دقیقه 58 بریل امبولو در دقیقه 58 موفق شد میزبانش تیم آرمینیا بیلفلد را شکست دهد. به این ترتیب تنها پنجمین پیروزی این فصل مونشن‌گلادباخ رقم خورد تا این تیم با 21 امتیاز به رده هفتم صعود کرد.

 

در بازی‌های دیگر آگزبورگ در خانه کلن با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید. فرایبورگ با نتیجه 3 بر یک از سد میزبانش هوفنهایم گذشت و تیم یونیون برلین هم با نتیجه 2 بر صفر بر میزبانش وردبرمن غلبه کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها