وبسایت آمازون پرفروش‌های سال 2020 در بخش آثار داستانی و غیرداستانی به صورت مشترک اعلام کرده است.
کد خبر: ۱۲۹۸۶۸۲

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از ایبنا از آمازون ، سال 2020 نفس‌های آخر را می‌کشد؛ سالی که کرونا را در مقابل خود دید و مردم در خانه‌ها ماندند و کتابخوانی به تنها تفریح بی‌هزینه مردم تبدیل شد.
 
کتابفروشی‌ها تعطیل شدند اما فروش کتاب در فروشگاه‌های آنلاین افزایش یافت. «سرزمین موعود» نوشته باراک اوباما در رتبه نخست پرفروش‌های آمازون قرار گرفت. اغلب خاطرات دوره ریاست جمهوری با هدف اطلاع‌رسانی منتشر می‌شوند تا شهرت رئیس‌جمهور را حفظ کنند و دوره‌ تاریخی موردنظر را شکل دهند اما اوباما وقتی درباره موضوعات مهم امنیتی که همانند انتخاب بین مرگ و زندگی است تفکر می‌کند خواننده را به درون ذهن خود می‌برد تا از همه جزئیاتی که برای تصمیم‌گیری در نظر گرفت باخبر شوند. علاوه بر این روایت خود را با حکایت‌های شیرین خانوادگی و همچنین سخنان شخصیت‌های مهم سیاسی، که همکارش هستند، ترکیب می‌کند. «سرزمین موعود» اولین جلد از یک مجموعه دو جلدی است که قرار است دیرتر منتشر شود. کتاب اول اتفاقات دوره ریاست‌جمهوری اوباما تا سال 2011 را پوشش می‌دهد.


پرفروش ترین کتاب های 2020 آمازون 
«زیاد است اما هیچوقت کافی نیست» نوشته ماری ترامپ در رتبه دوم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 قرار دارد.  کتاب خاطرات ماری ترامپ، که یکی از برادرزاده‌های دونالد ترامپ است، توسط سیمون و شوستر منتشر شد. برادرزاده ترامپ فضای خانواده ترامپ را پر از هوسرانی و دعواای خواهر و برداری توصیف کرد و نوشت که دونالد ترامپ نتیجه جو مسموم فضای خانواده ترامپ است.
 
«جایی که خرچنگ‌ها آواز می‌خوانند» نوشته دِلیا اُوِنز در رتبه سوم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 قرار دارد. داستانی که در سال 2019 نیز در فهرست پرفروش‌های زیادی قرار داشت. داستانی هیجان‌انگیز از روابط انسانی و عشق و تقلای انسانی تنها برای حیات. زنی که سال‌ها به تنهایی در جنگل زندگی کرده است ناگهان متهم به قتل می‌شود و سرنوشتی نامعلوم در انتظارش است.
 
«اولین یادگیری من در نوشتن کتاب تمرین» نوشته کریستال دارکه در رتبه چهارم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 قرار گرفت. کتاب تمرین برای کودکان سه تا پنج ساله است. کتاب شامل 75 صفحه تمرین، صفحات تمرین رنگی، و تمرین‌های ایجاد مهارت است.
 
«خورشید نیمه‌شب» نوشته استفانی مایر در جایگاه پنجم پرفروش‌های آمازون در سال 2020 قرار دارد. «خورشید نیمه‌شب» در واقع بازگویی اولین کتاب از مجموعه «گرگ و میش» است. نسخه اولیه عشق بِلا به ادوارد از زبان بِلا روایت می‌شود و حالا در این کتاب جدید از زاویه دید ادوارد، خون‌آشام داستان قصه را می‌خوانیم.
 
مایر اولین بار در ماه می خبر انتشار کتاب پس از دوازده سال را داد. دوازده سال پیش وقتی بخش‌هایی از کتاب در اینترنت لو رفت مایر نوشتنش را کنار گذاشت و همان زمان این اتفاق را «نقض بزرگ حق من به عنوان یک نویسنده و یک انسان» خواند و پروژه را رها کرد. اوایل ماه آگوست سال جاری به نیویورک‌تایمز گفت: «هنوز نمی‌دانم چگونه چنین اتفاقی رخ داده است. فکر نمی‌کنم نیت بدی وجود داشت. وقتی از مردم خواستیم دست از خواندنش بردارند داستان را کپی کردند اما این قسمت تلخ و ترسناک ماجرا نبود. وقتی فهمیدم که احتمالاً کسی نوشته‌های کامپیوترم را می‌خواند خیلی ترسیدم.»
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها