طراحی و برخی از مشخصات فنی ویوو ایکس ۶۰ پرو و ایکس ۶۰ مشابه است؛ اما در ظرفیت حافظه داخلی، رم، باتری و تعداد دوربین‌ها با یکدیگر تفاوت دارند.
کد خبر: ۱۲۹۸۴۳۹

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از گجت نیوز، هر دو دستگاه برای نمایش محتوا از یک پنل آمولد ۶.۵۶ اینچی با وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کنند. پشتیبانی از +HDR10 و نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز را نیز باید به ویژگی‌های این نمایشگر اضافه کنیم.

گوشی های جدید ویوو از تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۰۸۰ قدرت می‌گیرند و با OriginOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ کار می‌کنند.

هر دو دستگاه برای نمایش محتوا از یک پنل آمولد ۶.۵۶ اینچی با وضوح ۲۳۷۶ در ۱۰۸۰ پیکسل استفاده می‌کنند. پشتیبانی از +HDR10 و نرخ ریفرش ۱۲۰ هرتز را نیز باید به ویژگی‌های این نمایشگر اضافه کنیم.

گوشی های جدید ویوو از تراشه ۵ نانومتری اگزینوس ۱۰۸۰ قدرت می‌گیرند و با OriginOS 1.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ کار می‌کنند.

اما مدل معمولی ویوو X60 هم دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی دارد که با یک جفت دوربین ۱۳ مگاپیکسلی (فوق عریض و تله‌فوتو) همراه است. با ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت اضافه، ظرفیت باتری آن به ۴۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت می‌رسد.

این گوشی یک رنگ اضافه و دو نسخه ۸+۱۲۸ یا ۸+۲۵۶ گیگ دارد؛ اما با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه نمی‌شود.

هم‌اکنون هر دو گوشی در چین قابل پیش‌خرید هستند؛ اما فروش رسمی از روز هشتم ژانویه (۱۹ دی) آغاز می‌شود. نسخه پایه ویوو ایکس ۶۰ قیمتی معادل ۵۳۵ دلار دارد و ارزش نسخه ۲۵۶ گیگ به حدود ۵۸۰ دلار می‌رسد. مدل پرو اما با پرداخت مبلغی معادل ۶۹۰ دلار قابل خریداری است.

هنوز تاریخ عرضه در بازارهای جهانی مشخص نیست؛ البته در اواخر ژانویه، ویوو X60 پرو پلاس هم با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ از راه می‌رسد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها