نسل جدید S کلاس و نسخه میباخ از شاسی‌بلند فول‌سایز GLS تنها مدل‌های مرسدس در آمریکا خواهند بود که با لوگوی ایستاده کاپوت قابل سفارش هستند.
کد خبر: ۱۲۹۷۹۴۰
به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، ستاره ایستاده روی درب کاپوت، یکی از ویژگی‌های جالب محصولات مرسدس بنز است که دهه‌هاست آنها را از رقبا متمایز می‌کند. اما خبر بد اینکه اشتوتگارتی‌ها ظاهرا قصد دارند با این المان زیبا و منحصر بفرد به تدریج خداحافظی کنند.
در این راستا مدل 2021 از سدان سایز متوسط E کلاس در ایالات متحده دیگر با آپشن ستاره ایستاده روی کاپوت قابل انتخاب نخواهد بود، همچنین جلوپنجره کلاسیک نیز جای خود را به یک نمونه ساده‌تر خواهد داد.
 
خداحافظی مرسدس‌ بنز با لوگوی ستاره ایستاده روی کاپوت+عکس

ستاره سه‌پر ایستاده روی کاپوت، معمولا نشانه‌ای از تجمل و لوکس‌گرایی به شمار می‌رفت، ولی در سال‌های اخیر این تصویر به مرور کمرنگ‌ شده و حتی می‌توان گفت که رنگ باخته است. به همین خاطر مرسدس بنز تصمیم گرفته ستاره تخت و خوابیده کاپوت را جایگزین قطعه ظریف ایستاده کند.
در کنار این، سختگیرانه‌تر شدن قوانین ایمنی در کشورهای مختلف و الزام خودروسازان به رعایت استانداردهای جدید در زمینه برخورد با عابر پیاده، حفظ لوگوهای ایستاده روی کاپوت را بیش از هر زمان دیگری به کاری چالش‌برانگیز تبدیل کرده است.
 
خداحافظی مرسدس‌ بنز با لوگوی ستاره ایستاده روی کاپوت+عکس

آپشن لوگوی ایستاده کاپوت برای تریم «لوکس» در ایالات متحده عرضه می‌شد. این تریم، با جلوپنجره کلاسیک متشکل از خطوط افقی کرومی قابل تشخیص بود. شاخه ایالات متحده مرسدس بنز در پاسخ به نشریه موتورترند تایید کرده که لوگوی ایستاده دیگر برای این تریم عرضه نخواهد شد.
برخلاف ایالات متحده، آپشن لوگوی ایستاده کاپوت هنوز در مناطقی مثل اروپا در دسترس مشتریان مرسدس بنز قرار دارد و آنها می‌توانند با سفارش پکیج Exclusive و Elegance کماکان هنگام رانندگی از دیدن ستاره نقره‌ای روی کاپوت لذت ببرند.
 
خداحافظی مرسدس‌ بنز با لوگوی ستاره ایستاده روی کاپوت+عکس

از این به بعد، نسل جدید S کلاس و نسخه میباخ از شاسی‌بلند فول‌سایز GLS تنها مدل‌های مرسدس در آمریکا خواهند بود که با لوگوی ایستاده کاپوت قابل سفارش هستند. به غیر از این دو، بقیه محصولات کمپانی فقط با ستاره بزرگ جلوپنجره در این کشور پهناور به فروش خواهند رسید.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها