با نزدیک شدن به زمان کریسمس بازار بابانوئل‌ها بسیار داغ است. بابانوئل‌ها رسمی دارند که با سورتمه خود هدایایی را برای کودکان می‌برند.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۴۲

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، با گذشت زمان بابانوئل‌ها نیز به یک سورتمه جدید احتیاج دارند؛ بسیاری از خودروسازان آماده هستند تا راهی جدید برای ارائه هدایا به آن‌ها ارائه دهند. لکسوس HX Sleigh Concept آخرین طرحی است که لکسوس امیدوار است Old Saint Nick را وادار به خرید و جایگزینی گوزن‌های شمالی جدید به جای نسخه‌های قدیمی بکند.

لکسوس HX بدنه‌ای بسیار مدرن‌تر از سورتمه‌های بابانوئل‌ها دارد. یک کابین محصور وجود دارد که بابانوئل را در سفرهای کریسمس خود گرم نگه دارد. قسمت جلویی آن از پنجره مشبک دوک لکسوس بهره می‌برد و از آن‌جا که این یک نشانه قطبی است، باید امیدوار بود که مورد توجه بابانوئل قرار بگیرد. در پشت این ماشین ظرفیت بار بزرگی وجود دارد که بابانوئل بتواند هدایا را در آن جا دهد و آن‌ها را به دست کودکان برساند. سنسوری وجود دارد که می‌توان با پا درب خودرو را باز کرد. در امتداد دو طرف توربین‌های جتی وجود دارد. کاربران نگران تولید گازهای گلخانه‌ای و مضر این دستگاه نباشند، زیرا لکسوس می‌گوید HX با طبیعت سازگار است و از یک منبع کاملا تجدیدپذیر استفاده می‌کند.

بابانوئل این خودرو را جایگزین گوزن های شمالی می کند (+عکس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها