مادر «جورج جانسون» شش ساله پس از کشف اینکه پسرش مبلغ زیادی را صرف یک بازی ویدئویی کرده است، شوکه شد.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۳۶

به گزارش جام جم آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران، مادر جورج که با قرنطینه شدن ایالت کانکتیکت آمریکا از خانه دور کاری می‌کرد، متوجه نشده بود که پسرش برای خرید افزونه‌هایی که باعث برتری او در بازی‌های اینترنتی می‌شود، پول خرج می‌کند.

این مادر دریافت که جورج پس از دریافت نوتیفیکیشن از اپل و پی پال مبالغ هنگفتی را صرف این بازی‌ها می‌کند. او در ابتدا فکر می‌کرده است که کم شدن مبلغ هنگفتی از حساب بانکی‌اش، یک مشکل یا کلاهبرداری است، اما مسئولان خدمات مالی به او از قانونی بودن این برداشت‌ها اطمینان داده اند.

این مادر پس از اینکه متوجه شد مبلغ ۱۶۲۹۳ دلار از حسابش کم شده است اعلام کلاهبرداری کرد، اما از طریق سیستم عامل‌های پرداخت به او اطلاع داده شد که بیشتر مبلغ برای خرید بازی سونیک (Sonic) بوده است.

این مادر اعلام کرد که اکنون به دلیل آنچه اتفاق افتاده دچار یک بحران مالی شده است و به نوبه‌ای خود را مسئول آنچه اتفاق افتاده است می‌داند، زیرا را به تنظیمات امنیتی نظارت بر حساب‌های خود اعتماد نکرد. البته او شرکت‌های بازی را نیز مسئول دانست و گفت که پسر من کوچک است و نمی‌فهمد که این پول واقعی است او فکر کرد که در دنیایی که برای او واقعی نبود یک بازی انیمیشنی بازی می‌کند، پس چرا بازی‌ها پول بچه‌ها را می‌پذیرند؟ آن‌ها باید برای آن راه حلی پیدا کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها