اصلاح‌طلب یا اصولگرا بودن برای شورای نگهبان؛

اصولگرایانی که برای ریاست‌جمهوری تایید صلاحیت نشدند

عضو کمیسیون عمران مجلس به جام جم آنلاین:

اتکای بودجه 1400 به نفت بیش از قبل است

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت:اتکای بودجه 1400 به نفت بیش از سابق است و ارقام موجود نشان می دهد که واقعیت ها و شرایط کشوردرنظر قرار نگرفته است.
کد خبر: ۱۲۹۷۳۲۱

علی آذری نماینده مردم قوچان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با جام جم آنلاین افزود:اتصال حوزه های مختلف به نفت برای کشور مشکل ساز شده و مجلس انتظار داشت که بودجه 1400  استقلال بیشتری از صنعت نفت داشته باشد.
 
وی با اشاره به اسناد بالا دستی کشورکه تاکید بر کاهش اتکای بودجه به نفت دارد یادآورشد:با اعداد و ارقام موجود در بودجه 1400 و درنظر گرفتن واقعیت های قابل مشاهده ،به راحتی می توان گفت مبالغ مندرج قابل تحقق نیست و بودجه با کسری جدی مواجه خواهد شد.
 
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه  با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد آرامش نسبی  در بازار هستیم گفت: البته این اتفاق به  این معنا نیست که ما یک اقتصاد تثبیت شده داریم چون مسایل  اقتصادی در کشور توسط مباحث سیاسی تحت شعاع  قرار گرفته است.
 
وی با اشاره به  اینکه تغییر تورم و بحران اقتصادی در کشور هر روزه شده گفت: نباید آرامش اقتصادی کشور به سیاست متصل شود ضمن اینکه نباید برای گشایش اقتصادی نگاهمان به خارج از کشور باشد چون این تصور یک فکر واهی است.
 
آذری یادآور شد:کشور ما با داشتن منابع غنی ،یک درصد جمعیت جهان را دارا است اما امروز با بی تدبیری های صورت گرفته در حوزه های مختلف ،شرایط اقتصادی کشور به گونه ای شده که مسکن، معیشت و در آمد ،آستانه تحمل مردم را تحت تاثیر قرار داده است.
 
وی با بیان اینکه مجلس در تلاش است تا مباحث حمایتی و معیشتی را از اولویت های کاری خود قرار دهد افزود: در تلاشیم تا باقانونگذاری مناسب ،بار سنگین تورم را از دوش مردم بر داریم.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها