حوادث تهران؛ سرقت

کیف‌قاپی زن و شوهر جوان

زوج جوانی که به جرم کیف‌قاپی دستگیر شده‌اند، انگیزه‌شان را از این کار تأمین هزینه‌های زندگی عنوان ‌کرده‌اند.
کد خبر: ۱۲۹۷۲۸۷
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین به نقل از شرق، سرهنگ کارآگاه بهزاد اختیاری، رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران گفت: بیست‌وسوم تیر پرونده‌ای با موضوع کیف‌قاپی از زنی در کلانتری ۱۴۰ باغ‌ فیض تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع داده شد.
وی عنوان کرد: مفاد پرونده حاکی از آن بود که شاکی در خیابان اشرفی‌اصفهانی در حال قدم‌زدن بود که مردی جوان از یک دستگاه خودروی تیبا پیاده شد، به‌سرعت به سمت او رفت و کیف دستی‌اش را که حاوی تلفن همراه و مبلغی وجه نقد به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان بود، سرقت کرد و سریع با همان خودرو که راننده آن یک زن بود، فرار کرد.
 
کیف‌قاپی زن و شوهر جوان برای تأمین هزینه‌های زندگی
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی ادامه داد: کارآگاهان دایره مبارزه با کیف‌قاپی موفق شدند شماره پلاک خودروی سارقان را شناسایی کنند. سپس مشخص شد مالک خودرو زنی به نام شهناز است. با نشان‌دادن تصویر شهناز به شاکی، او تأیید کرد این فرد همان راننده خودرو در روز سرقت است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی متهم دوم پرونده به نام حامد که همسر شهناز است، شناسایی شد و با هماهنگی‌های قضائی هر دو متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند و ضمن اعتراف به سرقت از شاکی علت آن را تأمین هزینه‌های زندگی اعلام کردند.
سرهنگ اختیاری افزود: تحقیقات برای کشف زوایای پنهان پرونده و سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.


newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها