تحقیقات پلیس اسکاتلندیارد بریتانیا در ارتباط با مرگ دردناک ۳۹ مهاجر غیر قانونی ویتنامی پشت یک کامیون آغاز شد.
کد خبر: ۱۲۹۶۴۵۰
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از ایران آنلاین، به گفته ماموران پلیس اسکاتلندیارد بریتانیا در میان مردگان یک زوج نیز دیده می شد که هنگام مرگ دست هایشان را به هم گره کرده بودند.
بنا بر اطلاعات پلیس  منطقه اسکس ، مهاجران به قصد داشتن زندگی بهتر به دستور قاچاقچیان پشت یک کامیون تریلی مخفی شده بودند که این کامیون تبدیل به مقبره دسته جمعی شان شده است.
 
دستگیری چهار تن از قاچاقچیان غیر قانونی در رابطه با پرونده مرگ دردناک ۳۹ مهاجر پشت کامیون
گزارش ها نشان می دهد که قربانیان بین ۱۵ تا ۴۴ سال سن داشته و اهل ویتنام بوده اند. آنها در آخرین لحظات مرگ خود به دنبال خراشیدن بخشی از دیواره کامیون تلاش می کردند تا شاید بتوانند هوا را به درون کامیون آورده و مانع مرگ خود شوند.
مرگ این مهاجران غیر قانونی میزان شرارت قاچاقچیان را به وضوح نشان می دهد. با وجود گذشت هفته ها از مرگ قربانیان پلیس اسکاتلندیارد تحقیقات جدیدی را در ارتباط با مرگشان آغاز کرد.
بنا به گفته پلیس پیام های مهاجران برای اعضای خانواده شان قبل از مرگ که در گوشی های آنها تایپ شده بود بدست آمده است که بسیار ناراحت کننده است. پیام ها نشان می دهد که همگی از لحظه فرا رسیدن مرگشان با خبر شده و آخرین حس شان  را با خانواده هایشان در میان گذاشته اند.
سخنگوی پلیس بیان کرد که هر یک از مهاجران به قاچاقچیان هزاران پوند پرداخت کرده بودند تا زندگی بهتری برایشان رقم بخورد.
اطلاعات موجود نشان می دهد که پلیس ۴ تن را به جرم قتل و قاچاق مهاجران غیر قانونی بازداشت کرده و این ۴ نفر به زودی پای میز محاکمه قرار خواهند گرفت و با توجه بترا×دی بوجود آمده میزان نظارت پلیس بر روند قاچاق مهاجران به شدت افزایش یافته است.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها