حوادث بین الملل؛ ایالت اوتارپرادش هند

۱۸ کشته در ریزش سقف مراسم خاکسپاری

ریزش آوار یک منزل روستایی در بخش دهدز و تصادف یک دستگاه اتوبوس محور اصفهان-خوزستان، جمعه‌ای خونین در ورودی استان خوزستان را رقم زد.
کد خبر: ۱۲۹۵۴۶۳
به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از فارس از ایذه، روز جمعه ۲۸ آذر را می‌توان به یکی از روزهای خونین در مسیر ورودی استان خوزستان نامگذاری کرد، روزی که در آن ۲۱ نفر کشته و زخمی حاصل حوادث بود.
 
ریزش آوار و تصادف اتوبوس با ۲۱ کشته و زخمی/جمعه خونین پایان پاییز در ورودی خوزستان
در نخستین حادثه امروز، اتوبوس مسیر اصفهان به اهواز در محور لردگان به ایذه و در نزدیکی روستای شیرانی دچار حادثه‌ای مرگبار شد، حادثه که در پی برخورد یک دستگاه خودروی وانت با اتوبوس به وجودآمد و ۱۸ نفر از سرنشینان اتوبوس مجروح و یک نفر از مسافران به همراه راننده وانت جان خود را از دست دادند.
سایر آسیب‌دیدگان این حادثه نیز جهت مداوا به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند که از این تعداد هشت نفر به‌دلیل شدت جراحات وارده در بیمارستان بستری شد‌.
در چند کیلومتری محل این حادثه و روستاهای جنوبی بخش دهدز، حادثه‌ای دیگر به دلیل ریزش آوار به وقوع پیوست و یک مرد ۷۸ ساله جان خود را از دست داد.
در ۲۴ ساعت گذشته به دلیل شدت بارش باران در سطح شهرستان ایذه یک منزل مسکونی در روستای پامله واقع در منطقه سراک فرو ریخت و در پی این حادثه این مرد جان باخت.
با اقدام نیروهای امدادی در این حادثه، پیکر این مرد از زیر آوار بیرون کشیده شد ولی به دلیل شدت جراحات وارده وی جان خود را از دست داد.
شهرستان ایذه در ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۵۸.۲ میلی‌متر بارش بیشترین میزان بارندگی را به خود اختصاص داد که علاوه بر سفیدپوش شدن شدید ارتفاعات، آبگرفتگی معابر عمومی را نیز در پی داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها